Mercedes GLA facelift aduce un binemeritat update tehnic și stilistic pentru crossoverul compact al casei germane. Pe lista noutăților se află și un nou motor turbo de 2 litri și 184 CP.
Noua versiune, poziționată deasupra lui GLA 180 (1,6 litri cu 156 CP), se numește GLA 220 și este oferită exclusiv cu sistemul de tracțiune integrală 4Matic. Remarcabil, modelul superior GLA 250, animat tot de un motor turbo de 2 litri, însă cu 211 CP, vine cu tracțiune față standard.
La nivel estetic, modificările sunt minore și vizează grila față, blocurile optice – acum cu tehnologie full LED oferită opțional; și barele de protecție redesenate. Stopurile beneficiază, de asemenea, de o nouă poziționare a luminilor LED multi-level cu trei stadii de iluminare, iar parașocurile față/spate și pragurile sunt personalizate în funcție de versiune, AMG, respectiv non-AMG. Coeficientul aerodinamic a scăzut de la 0,29 la 0,28, grație montării unui eleron posterior.
Setările suspensiei sunt noi, cu amortizoare adaptive oferite opțional (disponibile de anul trecut). Clienții pot opta pentru trei tipuri de suspensie: Comfort (standard), Sport coborâtă (cu pachet AMG Line sau Dynamic Handling) și Off-Road Comfort (opțională, cu gardă la sol mărită cu 30 mm). Sistemul Dynamic Select standard reglează reacția motorului, a transmisiei, a direcției și a aerului condiționat în patru moduri diferite: Comfort, Sport, Eco și Individual.
La interior, Mercedes GLA facelift a primit un sistem multimedia compatibil cu cea mai recentă generație de smartphone-uri și cu pleiada de conexiuni MirrorLink, Apple CarPlay și AndroidAuto. Interiorul prezintă materiale noi, alături de patru linii de echipare individuale, fiecare personalizate diferit: Style, Urban, Exclusive și AMG (tapițerie de piele standard de la Exclusive). Alte funcții noi sunt sistemul de frânare automată Active Brake Assist, asistentul anti-oboseală Attention Assist și camerele video cu vedere la 360 grade.
Ultimul, însă nu și cel din urmă protagonist al acestui update, este Mercedes-AMG 45. Motorul său turbo de 2,0 litri și patru cilindri, pe benzină, primește setări noi și o presiune de admisie superioară. În consecință, puterea va crește de la actuala valoare de 360 CP până la 381 CP și 475 Nm. Și performanțele sunt în progres: accelerația de la 0 la 100 km/h este estimată la 4,4 secunde, cu 0,4 secunde mai puțin decât la modelul anterior.