Mercedes lansează noul E53 AMG Hybrid

Mercedes E53-AMG-AutoExpert

 

Mercedes lansează versiunea de performanță a clasei E, E53 AMG Hybrid 4Matic+. Modelul este disponibil în două versiuni de caroserie, atât sedan, cât și break. Sistemul de propulsie produce 585 CP.

 

Mercedes-AMG introducere noul E 53 Hybrid 4MATIC+. Cea mai recentă apariție în gama AMG prezintă o combinație puternică între un motor de 3,0 litri cu șase cilindri și un motor electric, rezultând o putere totală a sistemului de 430 kW (585 CP). Acest sistem hibrid nu numai că oferă o dinamică de conducere de înaltă performanță, dar pune accentul și pe eficiență, oferind o autonomie pur electrică de peste 100 de kilometri.

Mercedes-E53-AMG-AutoExpert

Inima acestui model constă în integrarea unui motor electric de 120 kW în transmisia AMG SPEEDSHIFT TCT 9G. Forța combinată a motorului cu șase cilindri și a motorului electric generează un cuplu maxim al sistemului de 750 Nm, permițând modelului E 53 Hybrid să accelereze de la 0 la 100 km/h în doar 3,8 secunde. Viteza maximă este limitată electronic la 280 km/h, în timp ce condusul complet electric este posibil până la o viteză de 140 km/h.

 

Performanță AMG cu un consum redus

 

Consumul de energie combinat declarat de producător este de 26,7-24,1 kWh/100 km plus 1,1-0,8 l/100 km. Consumul de combustibil cu bateria complet descărcată la mers normal este între: 9,5-8,6 l/100 km. Emisiile CO₂ sunt de 24-19 g/km.

 

Bateria de tracțiune, cu o capacitate brută de 28,6 kWh, este amplasată strategic sub podeaua portbagajului, contribuind la echilibrul general al vehiculului. Deși capacitatea utilizabilă este mai mică, de 21,22 kWh, acesta permite o autonomie electrică care depășește așteptările multor vehicule plug-in hibride.

 

E 53 Hybrid se încarcă la 11 kW pe curent alternativ. Opțional, puteți opta pentru încărcarea rapidă de 60 kW pe curent continuu. Această capacitate de încărcare permite încărcarea bateriei de la 10% la 80% în 20 de minute. Puterea de regenerare ajunge până la 120 kW.

 

Tracțiune integrală standard

 

Sistemul de tracțiune integrală 4Matic+ este standard. De asemenea, modelul beneficiază în versiunea de bază și de roți viratoare pe puntea spate. În funcție de viteză, roțile din spate virează în direcția opusă roților din față (până la 100 km/h) sau în aceeași direcție (la peste 100 km/h). Prin urmare, sistemul permite un stil de conducere agil și stabil. Modificarea unghiului de bracaj este de 0,7 grade (direcție paralelă) până la 2,5 grade (direcție opusă).

 

Suspensia din oțel cu arcuri și amortizoare adaptive combină o dinamică bună de conducere cu un confort sporit la rulare. Amortizorul de pe fiecare roată se adaptează la situația curentă de conducere și la condițiile de drum. Există trei moduri de reglaj, „Confort”, „Sport” și „Sport+”.

 

Când vine vorba de modurile de condus, pe lângă tradiționalele „Comfort”, „Sport”, „Sport+”, „Smoothness” și „Individual”, noul AMG E53 Hybrid dispune și de două moduri specifice vehiculelor hibride, „Electric” și „Battery Hold”

 

Dincolo de grupul motopropulsor, E53 Hybrid beneficiază de o caroserie ranforsată cu diverse măsuri de rigidizare, asigurându-se că vehiculul poate face față potențialului dinamic. Elementele de design specifice AMG îmbunătățesc estetica exterioară, semnalând natura electrificată a acestui vehicul de performanță. Aripile față mai late, prizele de aer distinctive și designul unic al jantelor contribuie la aspectul atletic al modelului.

 

Interior premium

 

La interior, E 53 Hybrid este elegant și exclusivist. Inserțiile iluminate din lemn de frasin gri cu pori deschiși și logo AMG sunt standard. Ecranul MBUX opțional cu monitor pentru pasageri adaugă o notă modernă. Afișajele și funcțiile specifice modelelor hibrid oferă informații în timp real despre starea bateriei, temperatură și autonomia electrică.

Mercedes-E53-AMG-AutoExpert

Experiența de condus este îmbunătățită și mai mult de pachetul AMG DYNAMIC PLUS. Acesta oferă caracteristici precum volanul de performanță AMG, sistemul de frânare din materiale compozite, diferențialul de blocare a punții spate controlat electronic și funcția RACE START.

 

Pentru cei care caută exclusivitatea, modelul E 53 Hybrid 4MATIC+ este disponibil în varianta „Edition 1”. Sunt disponibile o serie de culori exterioare distinctive, elemente de design unice și un interior luxos cu piele Nappa neagră, cusături decorative galbene și elemente speciale AMG din carbon.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Deschidere test stabilitate Alfa Romeo Stelvio

Test de stabilitate – Curbe periculoase

Probelor de dinamică pe care le realizăm, de obicei, pe pista noastră din Vairano, le adăugăm azi unul extrem de provocator: schimbarea

Mercedes-Benz-CLA-AutoExpert

Primul contact cu noul Mercedes-Benz CLA

Colegii de la Quattroruote au urcat la bordul viitorului Mercedes CLA, așteptat în 2025, pentru o foarte scurtă experiență ca pasageri. Ocazia

Scroll to Top