O altă tehnologie pe care o va utiliza Mercedes, care folosește ca materie primă hidrogenul, va fi disponibilă pe modelul GLC F-CELL, începând cu 2017. El va aduce toate avantajele tipice motoarelor electrice, adăugându-l pe cel al alimentării cu hidrogen în 3 minute, și pe cel al autonomiei de 500 km. Întregul sistem este compact, având loc în compartimentul motor.
Mai mult, bateria suplimentară, de 9kWh, poate fi încărcată de la priză, suplinind cerințele de curent ale motorului electric. Avem, deci, pentru prima oară, un motor electric ce poate fi alimentat atât cu celule de hidrogen, cât și de la priză. Lucru lăudabil, de altfel, din moment ce rețeaua de alimentare cu hidrogen este încă foarte slab reprezentată.
Hai să discutăm serios despre jocuri de noroc cu dealer live. Dacă ești genul care adoră vibe-ul dintr-un cazinou adevărat…
Achiziția unui BMW rulat poate fi o decizie extrem de avantajoasă pentru cei care își doresc o mașină premium, fără…
La doar câteva săptămâni după ce a anunțat despărțirea de directorul său general, Carlos Tavares, grupul Stellantis este gata să…
Partidul Popular European vrea o modificare a țintelor de reducere a emisiilor de CO2 provenite de la automobile, punând în…
Multe mine de litiu, în special cele deținute de operatori chinezi, continuă activitatea în ciuda prețurilor scăzute care, în mod…
În baza acordului pentru crearea noului joint-venture, Stellantis și CATL vor construi o uzină de baterii LFP la Zaragoza, în…
Acest site utilizeaza cookies.
Leave a Comment