Există un trend printre producătorii auto să-și facă modelele în așa fel încât doar fanii brand-ului ajung să le mai recunoască, iar cei din afară nu pot decât să decidă dacă mașinile sunt mici, medii sau mari. Audi, însă, schimbă tendințele și promite game care vor arăta diferit.
Audi își ia adio de la efectul păpușilor rusești. CEO-ul companiei, Rupert Stadler, promite că va face modelele Audi mai ușor de recunoscut. “Acum că suntem foarte cunoscuți pe piețe mari cum ar fi China, putem începe să schimbăm această filosofie și să oferim fiecărui model o înfățișare diferită”, spune acesta.
Șeful diviziei de design, Marc Lichte, consideră și el că a sosit momentul ca producătorul auto să înceapă să își diferențieze modelele. “Pentru că mașinile noastre rămân în producție timp de cel puțin șase ani, în lumea contemporană, cred că fiecare model ar trebui să aibă propriul design ca să fie atrăgător pentru o durată atât de îndelungată.”
Audi a demarat deja procedura de diferențiere a modelelor odată cu lansarea crossover-ului Q2. Modelul prezintă o reinterpretare a grilei brand-ului, dar și faruri diferite și prize de aer distincte.
Candy crush – Test drive Audi Q2, un SUV de oraș
Lichte a dat indicii și că o mașină electrică ar putea aduce o mare schimbare în limbajul de design Audi. După ce e-tron quattro va fi lansat anul viitor, “design-ul va merge într-o direcție total diferită”, anunță acesta. “Pentru că trenurile de rulare electrice vor ocupa spațiu mai puțin, Audi va avea spațiu mai mult să se joace, putând să construiască astfel vehicule cu console mai scurte și capote mai lungi.”