Ford a ridicat cortina ce ascundea noua generaţie a celui mai mare model din portofoliul său de monovolume, MPV-ul cu şapte locuri Galaxy.
În ton cu recent lansatul S-Max, cu care este, de altfel, şi înrudit, noul Ford Galaxy aderă la noul curent de design al constructorului american. Monovolumul cu proporţii demne de clasa mare va ocupa aceeaşi poziţie în gama Ford, aceea de alter-ego practic al dinamicului S-Max.
Suprafaţa vitrată neobişnuit de generoasă, atribut tradiţional al lui Galaxy, face, aşa cum era de aşteptat, parte din şi din arsenalul noii generaţii. Noul Ford Galaxy ridică miza cu un plafon panoramic gigant şi un sistem inteligent de pliere a scaunelor individuale. Sub portbagaj se află un spaţiu suplimentar de depozitare de 20 litri, parte a Cargo Management System. Pasagerii scaunelor din rândul doi şi trei beneficiază de un plus de spaţiu de 10 mm, la nivelul capului.
Pe lista echipamentelor de serie regăsim Adaptive Front Lighting, sistem de iluminare ce se adaptează în timp real la condiţiile de trafic, la cele topografice sau la cele meteo, totul cu ajutorul unei colecţii de camere video şi senzori.
O altă premieră este înlocuirea instrumentarului de bord clasic cu un display de mari dimensiuni, legat de la sistemul de infotainment Ford Sync2, care îşi “aşterne” meniul pe un touchscreen de 8 inci, plasat pe consola centrală.
Gama de motorizări este compusă din şase unităţi, patru diesel (2.0 TDCi de 120 CP, 150 CP, 180 CP, respectiv 2.0 TDCi Bi-turbo de 210 CP) şi două pe benzină (1.5 EcoBoost 160 CP şi 2.0 EcoBoost 240 CP).