La scurt timp după prezentarea versiunii facelift Mercedes-Benz Clasa C, constructorul auto premium prezintă și Mercedes-AMG C 63 și C 63 S Coupe. Cele două primesc o grila nouă Panamericana, deja o obișnuință în rândul modelelor AMG, dar și o transmisie nouă.
Dacă partea frontală a coupe-ului cu blocuri optice noi și grilă cu lamele verticale nu seamănă deloc cu cea a limuzinei, în partea posterioară, lucrurile rămân aproape neschimbate. Doar logo-ul AMG și indicativul C 63, respectiv C 63 S, confirmă apartenența la o clasă de putere superioară, iar evacuările vin acum cu un aspect nou. Un pic schimbat este acum și profilul, pentru că C 63 aleargă pe jante noi din aliaj de 18 inci, în timp ce versiunea S primește jantele mai mari, de 19.
La interior, pielea nappa de culoare neagră în contrast cu accente gri sau combinațiile contrastante red pepper/black, platinum white pearl/black and, și opțional, magma grey/black, dar și cusăturile galbene creează o atmosferă dinamică. Coupe-urile primesc un volan nou, cu partea inferioară aplatizată și cu zone tactile, care, prin mișcări de glisare, pot controla sistemul multimedia și diferite funcții. Zonele de priză ale volanului îmbrăcate în piele nappa perforată la C 63 și în microfibră la C 63 S.
Padelele montate pe coloana de direcție sunt din metal. Ecranul de șapte inci rămâne pe poziție în cazul versiunilor standard, dar clienții pot opta pentru unul mai mare, de 10.25 inci. Pentru cei pasionați de viteză, este disponibil software-ul AMG Track Pace (opțional la C 63, standard la C 63 S), care funcționează pe baza datelor GPS și senzorilor montați pe vehicul și este capabil să citească parametrii esențiali ai circuitului. Datele sunt redate pe head-up display-ul opțional, iar pistele Nurburgring și Spa-Francorchamps sunt deja presalvate.
Sub capotă, se regăsește deja familiarul V8 biturbo de 4.0 litri cu 476 de cai putere și un cuplu de 650 Nm în contul lui C 63, pentru 4.0 secunde de la 0 la 100 km/h și o viteză maximă limitată electronic la 250 km/h. S-ul vine cu 510 cai putere și un cuplu de 700 Nm și aleargă de la 0 la 100 km/h în 3.9 secunde, în drumul său spre viteza maximă de 290 km/h. Ambele versiuni primesc transmisia AMG Speedshift MCT 9G cu nouă rapoarte. Cel aflat la volan își poate ajusta personalitatea mașinii alegând unul dintre cele șase programe programele de rulare ale sistemului AMG DYNAMICS: “Slippery”, “Comfort”, “Sport”, “Sport+”, “RACE” (care include modul Master) și “Individual”.
C 63 preia de la modelul anterior sistemul adaptiv de amortizare, puntea față cu 4 brațe și puntea spate multilink, aceasta din urmă primind acum un diferențial electronic cu alunecare limitată, spre deosebire de cel mecanic al versiunii precedente.