Niki Lauda, ultimul interviu

Niki Lauda

Niki Lauda s-a stins din viață pe 20 mai și a fost înmormântat în orașul natal, Viena. Ultimul interviu acordat de președintele onorific al echipei de Formula 1 Mercedes-AMG Petronsas Motorsport arată un om fără frică.

Niki Lauda nu a apucat niciodată să vadă înregistrarea celui din urmă interviu acordat de el. S-a stins din viață pe 20 mai, la 70 de ani. Interviul a fost filmat înainte de transplantul de plămâni, intervenție chirurgicală la care a fost supus în luna august a anului trecut și programat pentru difuzare la o dată ulterioară.

VIDEO

Răspunsurile date la întrebări arată un Lauda încă entuziasmat de job-ul său din Marele Circ, la cei 70 de ani ai săi. Lauda este convins că accidentul care aproape l-a ucis în 1976, l-a făcut și mai puternic.

“Imediat ce îți revii, trebuie să te forțezi să iei totul de la capăt. Să te urci în mașină și să o conduci. Este singurul mod în care poți scăpa de frica pe care o simți. Cred că eu m-am născut fără frică, pentru că altfel, nu m-aș fi apucat niciodată de Formula 1 în acea perioadă în care, în fiecare an, mai murea un pilot”, povestește Lauda.

Mașina sa a luat foc la Nurburgring și a fost scos din monopost de alți piloți, dar gazele toxice inahalte l-a afectat serios. Cu două transplanturi renale la activ, Niki a fost nevoit să facă și un transplant pulmonar în august 2018.

Nu s-a recuperat niciodată complet și nu s-a mai întors la padocuri, pentru a-i urmări, alături de șeful echipei, Toto Wolff, pe campionul mondial Lewis Hamilton și pe Valtteri Bottas pe circuit. Wolff a dezvăluit că a ținut permanent legătura cu Lauda și i-a cerut constant sfaturi. I s-a răspuns mereu la mesaj până la data de 20 mai.

“Nici nu contează cât ești de bătrân. Trebuie doar să… >>>

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Poluarea taxa Londra motoare termice Volkswagen

O nouă taxă auto, tot mai aproape

În ultimele săptămâni tot mai mulți oficiali ai companiilor care comercializează autovehicule în România au menționat necesitatea unor noi taxe care să

Scroll to Top