Nissan e-NV200 XL Voltia – utilitară complet electrică pentru livrări urbane. Nissan vrea să schimbe modul cum produsele sunt livrate în orașe, prezentând o versiune XL, a modelului 100% electric e-NV200 Voltia.
Foto: Nissan Group
e-NV200 XL Voltia este o conversie a modelului de marfă Nissan e-NV200. Noul model este unul dintre vehiculele preferate în occident pentru furnizorii de produse, în special pentru zona finală de livrare, fiind un vehicul cu emisii zero.
Statul va aloca 53 mil. euro pentru staţii de încărcare a vehiculelor electrice
Pe un segement unde cererea de modele nu a scăzut atât de mult și la presiunea faptului că flotele trebuie să se orienteze din ce în ce mai mult către vehicule silențioase și cu emisii zero, mai ales în orașele unde acest lucru se impune prin lege, Nissan a decis să-și extindă familia e-NV200 Voltia și cu un model XL.
Noul e-NV200 XL Voltia propune o caroserie compactă, dar o mare capacitate de încărcare. Spațiul util din benă fiind pentru modelul XL de 8mc, ceea ce înseamnă că față de modelul standard e-NV200, spațiul de încărcare a crescut cu 90%.
Pur și simplu, o mașină va face acum mai puține drumuri, ceea ce permite optimizarea timpilor de livrare și de reîncărcare a bateriei.
Nissan e-NV200 XL Voltia cu tehnologie LEAF
Practic noul e-NV200 XL vine cu o benă mai lungă și mai înaltă, șoferii putând încărca acum produsele stând în picioare. Utilitara a fost optimizată în privința sistemului de direcție pentru o manevrabilitate mai bună și o rază de bracaj mai mică.
e-NV200 XL Voltia beneficiază de tehnologia trenului de rulare a lui Nissan LEAF. Modelul este echipat cu bateria Nissan de 40kWh și oferă posibilitatea de încărcare rapidă CHAdeMO pentru stațiiile de curent continuu (DC). Soluția ideală pentru serviciile de livrare urbană.
Împreună cu sistemul eficient de propulsie, demonstrat și de LEAF, tehnologia de management inteligent a energiei îi permite lui e-NV200 XL Voltia să fie mult mai eficient.
În modul de rulare „B” este optimizată frânarea regenerativă care ajută la încărcarea bateriei în timp ce mașina rulează. În modul ECO sistemul gestionează puterea transmisă la roată pentru a conserva capacitatea bateriei.
Când sunt utilizate împreună, aceste tehnologii maximizează autonomia și permit mașinii să ruleze mai mult la fiecare livrare.
Nissan e-NV200 a fost lansat încă din 2014 fiind produse 42.000 de unități din care 10.000 au fost vândute în Europa doar în 2019.
Prețul noului model va fi comunicat odată cu lansarea oficială.
Citește și:
eMAG Green Delivery, livrări de colete cu mașini electrice
În 2030, jumătate dintre camioanele urbane vor fi electrice
Liebherr lansează primele betoniere complet electrice