Prezentare – Nissan Juke

Design spectaculos, motorizări performante, tracțiune față sau integrală – Nissan Juke stabilește noi standarde în segment.

Încă de la lansarea oficială, Juke a devenit un cult, reușind să atingă instantaneu cifre de vânzări de neimaginat chiar și de producătorul nipon: 30.000 de unități au fost comercializate în primele patru luni, numărul extinzându-se la 420.000 în următorii trei ani. Nissan nu s-a culcat pe lauri și a revizuit recent cel mai mic crossover din ofertă.

Juke a devenit mai plăcut, mai sigur, mai performant și mai personalizabil. Alura elegantă și sportivă, unică în clasă, este dublată de un interior tineresc, extrem de personalizabil, cu scaune amplu conturate și puternice accente de culoare. Inspirat din lumea motocicletelor, habitaclul beneficiază de instrumente de bord circulare, tunel central complet lăcuit și trapă electrică generos dimensionată, ce amplifică senzația de libertate. Iar cum conceptul de crossover nu trebuie să excludă ideea de manevrabilitate, sistemul Nissan Around View Monitor alcătuit din patru camere afișează pe display-ul central de 5,8 inch o imagine de 360 grade a mașinii, foarte utilă la manevrele de parcare.

2

Pachetul de asistență, grupat de niponi sub denumirea Nissan Safety Shield, include cele mai moderne sisteme de siguranță disponibile pe piață, inclusiv avertizare la părăsirea benzii de rulare, detectarea traficului la ieșirea cu spatele din parcări, asistență pentru unghi mort, monitorizarea presiunii în pneuri, controlul stabilității și un pachet de șase airbag-uri.

Aceeași ofertă generoasă se află și sub capotă, unde gama de motoare pe benzină se extinde de la economicul 1.2 DIG-T, ce produce 115 CP, până la spectaculosul 1.6 DIG-T, care transmite cei 190 CP fie roților din față, printr-o transmisie manuală cu șase trepte, fie ambelor punți, prin intermediul transmisiei X-Tronic cu opt rapoarte. Propulsorul diesel 1.5 dCi îi va impresiona pe cei mai economi cu un consum mediu de 4l/100 km, fără a renunța la dinamica tipică Nissan, grație cuplului de 240 Nm/1.750-2.500 rpm. Cei mai sportivi vor aprecia versiunea Nismo RS, ce dezvoltă 218 CP și beneficiază de tracțiune față și cutie manuală, sau de sistem 4×4 și cutie X-Tronic.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top