Nissan mărește gama modelului Juke prin adăugarea unei versiuni hybrid cu propulsor de 1.6 litri și motor electric.
Nissan Juke primește o nouă versiune de motorizare pe piața din Europa. Pe lângă actualul propulsor 1.0 DIG-T de 113 CP, Nissan Juke va putea fi configurat cu sistemul de propulsie hibrid cu motor de 1.6 litri și două motoare electrice. Motorul termic va furniza 94 CP și 148 Nm și este secondat de un motor electric de 49 CP și un starter-generator de 15 kW alimentate de o baterie de 1,2 kWh.
Nissan Juke Hybrid
Sistemul folosește cutia de viteze multi-modală cu patru trepte pentru motorul termic și două trepte pentru motorul electric. Transmisia nu folosește un ambreiaj, toate pornirile de pe loc făcându-se 100% electric.
Sistemul este preluat din alianța cu Renault fiind similar cu sistemul E-Tech folosit de modelul Renault Clio. Puterea totală a sistemului hibrid este de 145 CP și 200 Nm cuplu. Nissan spune că noua versiune Juke Hybrid permite o reducere cu 40% a consumului de carburant în mediu urban și cu 20% în medie. Cifra oficială pentru consum este de 5.2 litri/100 km.
Ca și modelul electric Leaf, noul Juke Hybrid va dispune de sistemul e-Pedal, ce permite controlarea mașinii doar prin pedala de accelerație. Acest sistem activează decelerarea imediat ce pedala de accelerație nu mai este acționată pentru a maximiza recuperarea energiei.
În ceea ce privește latura practică, Juke Hybrid a pierdut 68 litri din capacitatea portbagajului. Acesta are acum un volum de 354 litri.
Via Nissan Europe