Avem noi informații despre viitorul BMW Seria 2 Coupe. Noul model va păstra tracțiunea spate și cutia de viteze manuală. Va ajunge pe piață cel mai probabil în 2021.
O serie de fotografii cu viitorul BMW Seria 2 Coupe, fără camuflaj au început să circule pe Instagram. Deși unele lucruri erau deja cunoscute, abia acum avem confirmarea că viitorul Seria 2 Coupe va reintrepreta într-o manieră modernă stilul clasic al unui alt model emblematic, 2002.
Deși până acum au mai fost observate în teste prototipuri camuflate în teste, abia acum avem o idee mai exactă despre cum va arăta noul model, nume de cod G42. Din punctul de vedere al designului, acesta va reprezenta o combinație ce va prelua elemente de la Seria 8 Coupe și Seria 4 Coupe.
Viitorul Seria 2 Coupe este dezvoltat pe o versiune mai scurtă a platformei CLAR (Cluster Architecture), pe care o împarte cu modelele G22, G23 și G26 ale Seriei 4.
Actuala generație (Cod F22) se află pe piață din 2013
Din fericire pentru fani, noul model va păstra transmisia spate, diferențiind astfel de versiunea cu două uși a Seriei 2, față de celălalt model cu tracțiune față, sedanul Seria 2 Gran Coupe
Noua Seria 2 Coupe va rămâne astfel singurul model compact BMW cu tracțiune spate.
Seria 2 Coupe din imagini pare a fi o versiune M performance, dar nu este un M2.
Se pare că varianta M240i va beneficia de motorul cu șase cilindri în linie de 3.0 litri, iar 230i va continua cu motorul 2.0 litri turbo cu patru cilindri în linie.
De asemenea, transmisia manuală își va continua cariera, iar sistemul de tracțiune integrală va fi în ofertă. Mai mult, interiorul va fi special creat pentru acest model.
Acesta va păstra cea mai mare parte a ahitecturii din Seria 2 Gran Coupe, dar avea și detalii preluate cel mai probabil, de la Seria 4 Coupe. În paralel va continua să fie produsă și versiunea cabrio a actualei generații (F23) și care cel mai probabil nu va avea un succesor.
Noul Seria 2 Coupe va fi pe piață cel mai probabil în a doua parte a anului viitor, în variantele sale standard, urmând ca un viitor M2 să ajungă ceva mai târziu.