Noile Audi TT RS Coupé și Roadster vin cu o parte frontală și un eleron redesenate pentru un look mai agresiv. Mașinile sunt puse în mișcare de motorul 2.5 TFSI cu cinci cilindri.
400 de cai putere și un cuplu de 480 Nm sunt cifrele care fac noile Audi TT RS Coupé și Roadster mai dinamice. Motorul 2.5 TFSI le asigură o coloană sonoră spectaculoasă. Dramatismul este sporit de prezența logo-ului quattro în partea inferioară a grilei negre lucioase, flancată de farurile LED oferite standard sau de matrix LED, ce pot fi comandate opțional. Pentru o atitudine intimidantă, mașinile au primit prize de aer mai mari.
La capătul opus, eleronul și difuzorul de aer tipic RS îi asigură o imagine inspirată de sporturile cu motor. Tot acolo se regăsesc cele două evacuări ovale, de mari dimensiuni.
.Viitorul posesor de TT RS Coupe sau Roadster poate alege carcasele oglinzilor în culoarea caroseriei, dar și într-o nuanță argintie mată, neagră sau cu aspect de carbon. Cele două versiuni pot fi comandate într-una dintre cele opt culori exterioare disponibile, pe listă regăsindu-se și culoarea specifică RS, Kalami green, dar și noile Pulse orange și Turbo blue.
Acoperișul textil al versiunii Roadster este negru, dar programul de personalizare Audi poate oferi și alte variante.
Cabina noilor modele RS primește un volan multifunctional îmbrăcat în piele, cu marcaj roșu în dreptul orei 12 și padele pentru schimbarea treptelor de viteză. Scaunele RS sunt îmbrăcate în alcantara cu model rombic sau opțional, în piele nappa cu un model tip figure de miere. Logo-ul RS se regăsește pe volan, pe scaune și pe pragurile ușilor.
Sistemul Audi Virtual Cockpit cu ecran de 12,3 inci aduce în câmpul vizual al șoferului informații privind rularea.
Cu un motor de 2.5 litri TSI cu 400 de cai putere și 480 Nm, tracțiune integrală quattro și valorile tipice celor două modele, Coupe-ul poate ajunge de la 0 la 100 km/h în 3,7 secunde. Viteza maximă pentru ambele este de 250 km/h sau opțional, 280 km/h.
Propulsorul care se regăsește sub capota celor două a fost desemnat anul trecut Motorul Anului, pentru al nouălea an la rând, în categoria sa. O transmisie S tronic cu șapte rapoarte expediază cuplul către toate cele patru roți. Cel aflat la volan poate alege unul dintre cele patru moduri de rulare: Comfort, Auto, Dynamic și Individual.
Coupe-ul și Roadster-ul au primit și o suspensie cu setări sportive (suspensia sport RS e opțională), discuri perforate și ventilate pe puntea față, etriere negre sau opțional, roșii.
Noile modele RS pot fi comandate începând cu primăvara acestui an. În Germania, prețurile pentru versiunea Coupe încep de la 67.700 de euro, iar Roadster-ul pornește de la 70.500 de euro.