Noile Porsche 718 Spyder și 718 Cayman GT4 – Informații și fotografii oficiale

Noile Porsche 718 Boxster Spyder și 718 Cayman GT4 - Informații și fotografii oficiale (1)

Familia 718 se mărește! Noul Porsche 718 Boxster Spyder și noul 718 Cayman GT4 aduc un plus de emoție în gamă și se instalează în fruntea acesteia.

Cele două garantează plăcere pură la volan, agilitate și forță brută. În premieră, noile 718 Spyder și 718 Cayman GT4 împart soluțiile tehnice, lista incluzând același motor aspirat de patru litru cu șase cilindri, cuplat la o transmisie manuală cu șase trepte. Motorul boxer produce 420 de cai putere, cu 35 mai mult ca la modelele GT4 anterioare (45 mai mult în cazul lui Spyder) și un cuplu de 420 Nm între 5.000 și 6.800 rpm.

Noile Porsche 718 Boxster Spyder și 718 Cayman GT4 - Informații și fotografii oficiale (11)

Ambele trec de 300 km/h: 301 km/h pentru 718 Spyder, în timp ce în 718 Cayman GT4 poate atinge 304 km/h. Cele două accelerează de la 0 la 100 km/h în 4,4 secunde și promit un consum de 10,9 l/100 km în ciclul NEDC.

Test drive Porsche 911 Carrera S Coupe

Propulsorul face parte din familia de motoare care pune în mișcare și 911 Carrera. Acesta beneficiază de control adaptiv al cilindrilor. În sarcină parțială, se întrerupe alimentarea la una din liniile de 3 cilindri ale motorului boxer cu 6 cilindri, reducând astfel consumul.

Noile Porsche 718 Boxster Spyder și 718 Cayman GT4 - Informații și fotografii oficiale (2)

718 Cayman GT4 primește o forță de apăsare cu 50% mai mare, fără ca acest lucru să afecteze aerodinamica, ajutată de eleronul spate.

Test drive Porsche Macan facelift – Porsche, adjectiv

Versiunea Spyder preia spiritul roadster-elor de tradiție 550 Spyder și 718 RS 60 Spyder. Acoperișul se pliază în portbagaj cu ușurință. Modelul are un eleron care se ridică automat la viteze de peste 120 km/h. Grație unui difuzor de aer funcțional, 718 Spyder devine primul model al gamei Boxster care generează forță de apăsare pe puntea spate.

Noile Porsche 718 Boxster Spyder și 718 Cayman GT4 - Informații și fotografii oficiale (5)

Cele două primesc sistemul de amortizare Porsche Active Suspension Management care coboară suspensia cu 30 mm și este proiectat anume pentru rularea pe circuit. Porsche Stability Management (PSM) face mașinile mai precise și mai agile, în timp ce Porsche Torque Vectoring (PTV) cu diferențial blocabil pe punta spate sporește dinamica longitudinală și laterală și îmbunătățește comportamentul în viraje.

Noile Porsche 718 Spyder și 718 Cayman GT4 pot fi deja comandate.

Noile Porsche 718 Boxster Spyder și 718 Cayman GT4 - Informații și fotografii oficiale (8)

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top