Cu ocazia Salonului Auto de la Los Angeles, Subaru va lansa noua filosofie a brandului adoptând un nou slogan denumit foarte sugestiv “Confidence in Motion”(„Încredere în mişcare”).
„Încrederea” reflectă excelenţa în inginerie, sentimentul de siguranţă şi plăcerea la volanul unei maşini Subaru. „Mişcarea” exprimă angajamentul brandului nipon spre o continuă inovaţie şi dezvoltarea uor tehnologii de ultimă generaţie. Subaru îşi propune să întâmpine aşteptările celor mai exigenţi clienţi intr-o lume în permanentă schimbare, protejând în egală măsură mediul înconjurător. Conform filosofiei brandului, automobilul ar trebui să fie mai mult decât un simplu mijloc de transport. Acesta poate trezi emoții puternice oferind o experienţă revigorantă inedită.
Cu această nouă filosofie, Subaru îşi propune o evoluţie continuă pentru a anticipa cerinţele tot mai diversificate ale clienţilor protejând în acelaşi timp mediul înconjurător. Un prim pas în cadrul noii filosofii se anunţă apropiatul Salon Auto de la Los Angeles, unde Subaru va expune un concept senzaţional ce va surprinde profilul premierei şi va reflecta noile tendinţe ale mărcii. Noul concept Subaru înglobează filosofia “Confidence in Motion”, simbol al excelenţei tehnice, al evoluţiei produsului şi al grijei pentru mediul înconjurător.
Constructorul japonez anunţă lansarea noului concept în cadrul salonului american programat să îşi deschidă porţile la jumătatea acestei luni. Salonul Auto de la Los Angeles, California va fi deschis publicului în perioada 19-28 noiembrie 2010. Zilele presei sunt programate pentru 17-18 noiembrie, iar conferinţa de presă va fi susţinută de Preşedintele & CEO Fuji Heavy Industries, Ikuo Mori, miercuri, 17 noiembrie, la standul Subaru.