Noua generație Honda CR-V vine la Salonul Auto de la Geneva, fără un design revoluționar, dar cu noutăți semnificative în gama de motorizare. Mașina, care va fi disponibilă și cu șapte locuri, va ajunge în showroom în toamnă.
Până atunci însă, o vom vedea săptămâna viitoare, la Salonul Auto de la Geneva, la câteva luni după ce Honda a adus la Frankfurt prototipul CR-V Hibrid. Cum era de așteptat, niponii au introdus în premieră în gamă o versiune hibridă, dar au exclus motoarele diesel, iar unitatea familiară de 1.6 litri nu se mai regăsește acum pe lista versiunilor pentru Europa. Constructorul primite o aerodinamică mai bună și, în consecință, cifre mai bune de consum.
Sistemul de propulsie hibridă poartă denumirea de i-MMD (Intelliegnt Mult-Mode Drive) și are la bază o unitate i-VTEC de 2.0 litri pe benzină cu 4 cilindri și două motoare electrice, a căror putere va fi comunicată săptămâna viitoare la Geneva. Șoferul nu va fi nevoit să selecteze manual modul de rulare, pentru că, în funcție de condițiile de drum, sistemul va alege automat modul corect, în funcție de parametrii înregistrați și transmiși de senzori și camere.
În gama de motorizare se va regăsi și motorul VTEC turbo pe benzină de 1.5 litri, cuplat la o cutie manuală cu 6 trepte sau la o transmisie automată CVT. Toate versiunile vin standard cu tracțiune față, sistemul de tracțiune integrală Real Time AWD fiind opțional.
În premieră, SUV-ul care vine acum cu dimensiuni mai mari ca generația anterioară, va oferi și configurație cu șapte locuri. Versiunea pe benzină va ajunge pe pământ european în toamna anului acesta, iar modelul hibrid va fi comercializat începând cu 2019.