Noul Audi A5 Cabriolet va debuta la sfârșitul lunii noiembrie, la Salonul Auto de Los Angeles. Vă prezentăm primele imagini și informații oficiale.
În luna iunie, Audi a prezentat noua generație a coupe-ului A5, dezvoltat pe baza platformei MLB Evo a sedanului A4. În septembrie, la Paris, am putut admira varianta A5 Sportback, iar acum noile A5 și S5 Cabriolet. Trecerea la noua arhitectură tehnică a adus și o reducere a masei la gol cu până la 40 kilograme.
Nu trebuie să ne mai mire faptul că noul A5 Cabriolet adoptă calea evoluției din punct de vedere stilistic, cu un design și proporții destul de apropiate de cele ale modelului precedent. Este o strategie folosită deja cu succes de casa germană. Lungimea a crescut cu 47 mm, iar ampatamentul cu 14 mm (2.765 mm), spațiul la genunchi fiind, de asemenea, cu 18 mm mai generos. Portbagajul măsoară 380 litri.
Noul Audi A5 Cabrio este mai lung cu 47 de mm decât vechiul model și are un ampatament de 2765 mm, adică cu 14 mm mai mare. Aceste dimensiuni mai generoase, împreună cu un nou design al scaunelor, a făcut ca spațiul pentru genunchi să crească cu 18 mm, iar la nivelul umerilor cu 26 de mm.
Dincolo de partea frontală mai agresivă și de blocurile optice spate ceva mai subțiri, un detaliu nou este stopul de frână, repoziționat în rama capacului ce acoperă plafonul, atunci când este pliat. Pavilionul acționat electric este realizat în continuare din pânză. Acesta poate fi pliat în 15 secunde, respectiv ridicat în 18 secunde, inclusiv în mers, până la 50 km/h.
Gama de motorizări pune accentul pe sportivitate și eficiență. Noul A5 Cabriolet poate fi comandat în două versiuni turbo pe benzină (2.0 TFSI de 190 sau 252 CP) și trei diesel (2.0 TDI 190 CP, 3.0 TDI 218 CP, 3.0 TDI 286 CP). Modelul de înaltă performanță S5 Cabriolet este animat de un turbo de 3 litri și 354 cu șase cilindri. Atinge 100 km/h în 5,1 secunde și o viteză maximă de 250 km/h, limitată electronic.