Noul Audi Q7 – Fresh de Q7

Noul Audi Q7 îmbină armonios caracterul sportiv cu detaliile complexe, tehnologia de ultimă generație cu luxul clasei superioare și performanțele sportive cu dinamica peste aşteptări de la un SUV. 

O nouă tehnologie modulară reduce consumul în cazul tuturor variantelor de motorizare – procesul de recuperare care, în timpul frânării și accelerării, transformă energia mecanică în energie electrică și o stochează intermediar la nivelul acumulatorului.

Aceasta reduce emisiile de CO2 cu până la 5 g/km. Motorul V6 de 3.0 litri clean diesel Prin TDI clean diesel, Audi dovedește încă o dată că este adeptul progresului prin tehnologie. TDI clean diesel este simbolul celei mai ecologice și moderne tehnologii Diesel din lume. Pentru prima dată, acest sistem va fi disponibil, începând cu anul 2010, pentru motorul de 3.0 litri al noului Audi Q7.

Noul Audi Q7 – Fresh de Q7

Această variantă de motorizare dispune, pe lângă un catalizator obișnuit și un filtru de particule Diesel, și de un catalizator DeNOx cu rezervor AdBlue Sistemul de injecție directă common rail la o presiune de 2.000 bar, senzorii noi din camera de ardere și sistemul ultraperformant de recirculare a gazelor de eșapament asigură o ardere foarte eficientă. În acest fel, emisiile de oxid de azot sunt reduse cu până la 90 de procente.

Astfel, modelul Audi Q7 3.0 TDI clean diesel quattro îndeplinește încă de acum prevederile standardului de emisii Euro 6 care va intra în vigoare în Europa începând din 2014, respectiv standardele extrem de dure BIN 5, aplicate în SUA. Q7 3.0 TDI clean diesel are un consum mixt de numai 8,9 litri la 100 kilometri parcurși. Diesel Power Și în cazul modelului Q7 4.2 TDI consumul a scăzut – de la 11,1 la 9,9 litri la 100 km.

1

Motorul V8 diesel a devenit și mai puternic în același timp – cu cei 250 kW (340 CP) si 760 Nm dispune de o putere enormă; cuplul maxim este atins la turații situate între 1.750 și 3.000 rpm. Varianta V12 diesel, înrudită cu motorul R10 TDI care a câștigat de trei ori cursa de la Le Mans, dispune de o putere de 368 kW (500 CP) și o capacitate de 6.0 litri.

La turații situate între 1.750 și 3.250 rpm asigură un cuplu nominal de 1.000 Nm.

Accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 5,5 secunde și atinge o viteză maximă de 250 km/h, obținând astfel performanțele unei mașini puternice de curse. În ciuda performanței impozante, se mulțumește în medie cu un consum de 11,3 litri de carburant la 100 km. Din dotările sale standard de lux fac parte jantele de 20 de inch, sistemul audio Bose și multe alte dotări. Pentru amatorii Otto Pentru cei care preferă motoarele Otto (alimentate cu benzină), Audi vine cu o nouă propunere interesantă pentru Q7.

Este vorba de un propulsor cu o capacitate de 3.0 litri TFSI, cu injecție stratificată de benzină. După cum reiese din titulatura sa, avem de-a face cu un propulsor supraalimentat prin intermediul unui compresor mecanic, rezultând o putere maximă de 245 kW (333 CP). Cuplul maxim este de 440 Nm, disponibil între 2.900 și 5.300 rpm.

Noul propulsor disponibil pe Q7 respectă normele de poluare Euro5 și este cuplat la o transmisie automată Tiptronic, cu 8 trepte. Accelerația de la 0 la 100 km/h se efectuează în 6,9 secunde, iar consumul mediu este de 10,7 litri de carburant la 100 km parcurși. Acesta înlocuiește propulsorul V8 de 4,2 litri aspirat, care echipa modelul Q7 înainte de facelift.

Același propulsor de 3.0 litri, este disponibil și într-o variantă de putere mai mică, de doar 200 kW (272 CP) și cu un cuplu maxim de 400 Nm, disponibil pe o plajă de turații cuprinsă între 2250 și 4750 rpm. Timpul de accelerare de la 0 la 100 km/h este mai lent cu 1 secundă, față de varianta de putere mai mare, în vreme ce consumul de combustibil se situează la același nivel.3

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top