Noul Audi S8 – Informații și fotografii oficiale

Noul Audi S8 (2)

Apar primele informații oficiale și primele imagini cu noul Audi S8. Limuzina de performanță primește motor V8 de 4.0 litri cu 571 de cai putere.

La un an de la dezvăluirea noii generații A8, Audi prezintă versiunea sportivă a limuzinei în șase fotografii concludente, însoțite de informații despre motorizare și dotări. Modelul va fi pus în mișcare de un motor V8 twin-turbo de 4.0 litri, care produce 571 de cai putere și un cuplu de 800 Newton metri (435 CP și 900 Nm la noul Audi SQ8, dezvăluit săptămâna trecută). Generația pe care o înlocuiește beneficia de aportul a 520 de cai putere și 650 de Newton metri.

Noul Audi S8 (1)

Noul Audi S8 primește și sistem mild-hybrid de 48 de volți și, în echiparea standard, cu diferențial blocabil pe puntea din spate și suspensie activă predictivă. Suspensia poate fi primi una dintre cele cinci setări disponibile, printre care și noua setare Comfort+. Sistemul, care funcționează pe baza datelor primite de la camerele video care detectează problemele suprafeței de rulare, reglează în mod individual setările suspensiei, pentru fiecare roată în parte, asigurând astfel un plus de confort pe drumuri denivelate.

Noul Audi S8 (6)

Operația estetică i-a adus noului Audi S8 o serie de modificări discrete: bare redesenate, detalii sportive și apariția celor patru evacuări sunt în fruntea listei de schimbări vizuale. Mașina aleargă pe jante de până la 21 de inci.

Cei care vor urca la bord, vor fi răsfățați cu scaune cu profil sportiv, îmbrăcate în piele, încălzite și ventilate, cu reglaje electrice. Și S8 preia conceptul cu ecrane duale, care se regăsește deja la limuzina A8. Și S8 va prezenta abilități de rulare autonomă avansate, grație celor cinci radare, șase camere video, 12 senzori cu ultrasunet și unui laser scanner. Un buton S-Mode își face apariția în consola centrală.

Noul Audi S8 (5)

Noul S8 vine cu tracțiune integrală quattro și direcție integrală și va ajunge în showroom-uri în această toamnă. În Statele Unite, va fi disponibilă și o versiune cu ampatament lung.

 

Citește și:

Test video Audi E-Tron – Am testat mașina fără oglinzi

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top