Chiar dacă abia a lansat un concept pentru viitoarea serie 6, BMW ia pe toată lumea prin surprindere prin prezentarea imaginilor și a informațiilor oficiale ale versiunii 650i Convertible.
Modelele decapotabile produse de BMW au stârnit întotdeauna vâlvă și interes. Noul model prezintă pe de o parte un aspect rafinat, multe elemente de lux, iar pe de altă parte, un nivel tehnologic caracteristic brandului, cu un șasiu nou, noi sisteme de siguranță și un complex sistem infotainment. Aspectul clasic de mașină decapotabilă BMW, este rezultatul adoptării unei capote lungi, a profilului musculos și a unui ampatament generos, capabil să ofere interiorului capacitatea de a găzdui patru pasageri.
Seria 6 Convertible a fost lansată în versiunea 650i, mai precis, cu un propulsor V8 pe benzină de 4,4 litri, biturbo, capabil să dezvolte o putere maximă de 400 CP între 5.500 și 6.400 rot/min. Cuplul motor maxim are valoarea de 610 Nm pe o plajă cuprinsă între 1.750 și 4.500 Nm. Puterea livrată instantaneu face din noul model un adevărat deliciu pentru șoferii pasionați și entuziasmați. În ceea ce privește trasmisiile disponibile, este vorba de o cutie automată cu opt trepte d viteză și de tradiționala cutie manuală BMW, cu șase trepte. Sprintul de la 0 la 100 km/h se efecuează în 4,9 secunde, în vreme ce viteza maximă pe care o poate atinge 650i este limitată electronic la 250 km/h.
Inginerii de la BMW nu au avut în vedere doar obținerea unor performanțe de invidiat, ci au luat în considerare și măsuri de reducere a consumului și a emisiilor poluante. Astfel că motorul cuplat la transmisia automată se bucură de aportul tehnologiei EfficientDynamics, tocmai în acest sens. Comportamentul dinamic este îmbunătățit de sistemul de management al suspensiei și Active Roll Stabilization, care îmbunătățesc comportamentul mașinii pe viraje, fară a știrbi din confortul oferit pasagerilor la drum întins și în exploatarea cotidiană.
Din sisteme oferite odată cu lansarea noii Serii 6 Convertible amintim de DSC (Dynamic Stability Control), ABS, DTC (Dynamic Traction Control), CBC (Cornering Brake Control), DBC (Dynamic Brake Control) sau sistemul de direcție activă – Integral Active Steering. Există de asemenea o serie de patru presetări ale modului în care mașina va răspunde la comenzile șoferului, disponibile prin intermediul sistemului Driving Dynamics Control; acestea sunt: Confort, Normal, Sport și Sport+.