Noul BMW X7 apare în prima reclamă. Spotul publicitar arată ca un trailer de film produs la Hollywood, în care supereroul aflat la volan are de înfruntat personaje negative pentru a-și îndeplini misiunea.
Supereroul de la volan este, de fapt, o mamă. Personajele negative sunt cei pe care îi întâlnește în trafic și care îi fac drumul un calvar. Dar X7 este arma perfectă. Misiunea ei este să ajungă la timp să ia copiii de la școală.
“Make every day legendary” (“Transformă fiecare zi într-o legendă”) este sloganul care însoțește clipul promoțional cu durata de un minut.
Noul BMW X7, cu imaginea lui intimidantă, a fost prezentat în luna octombrie. SUV-ul cu șapte locuri și portbagaj cu volum cuprins între 326 și 2.120 de litri, vine cu dimensiuni impresionante: măsoară 5,151 mm în lungime, 2,000 mm în lățime, 1,805 mm în înălțime și are un ampatament de 3,1500 mm.
Echiparea standard include piele Vernasca, acoperiș panoramic compus din trei secțiuni, climatizare pe patru zone șistem interior de iluminare Dynamic Interior Light. Bordul cu imagine high-tech primește două ecrane de 12,3 inci, care redau BMW Operating System 7.0.
SUV-ul de clasă mare primește suspensie pneumatică pe cele două punți, care permite reglarea gărzii la sol cu până la 80 de milimetri. Tot standard sunt și amortizoarele cu răspuns reglabil și direcție integrală activă.