Noul Hyundai Elantra a fost arătat publicului acum câteva luni, în Coreea, iar zilele acestea şi-a făcut debutul oficial la Salonul Auto de la Los Angeles (LA Auto Show). Dacă optic nu este o revelaţie, tehnologic vine cu multe schimbări.
Noul aspect al modelului reprezintă o schimbare moderată dar păstrează tendinţa Hyundai de a le da o notă premium noilor modele. Grila radiatorului rămâne impozantă iar luminile de zi cu LED asigură un aspect rafinat pentru partea frontală. Din punct de vedere dimensional, noul Elantra este doar o idee mai lung, dar păstrează aceeaşi valoare a ampatamentului ca şi predecesorul său.
La interior, designerii Hyundai au urmărit o dezvoltare a layout-ului pe orizontală şi au folosit elemente metalice, păstrând tendinţa de aer premium. Ca o noutate high tech, există acum posibilitatea de a alege dintre două sisteme noi de infotainment, oferite opţional, ambele capabile să suporte sistem de operare Android Auto. Primul are un ecran de 7 inch, pe care se pot afişa şi informaţiile camerei pentru mersul înapoi, iar al doilea are 8 inch şi sistem de navigaţie inclus.
O motorizare ce va fi apreciată în special peste ocean este cea de 2 litri, benzină, o unitate ce funcţionează cu ciclu Atkinson şi care oferă 150 CP. Ea va putea fi cuplată, în funcţie de nivelul de echipare ales, fie unei transmisii manuale cu şase trepte, fie uneia automate tot cu şase trepte. Mai interesantă pentru europeni va fi noua motorizare supraalimentată de 1,4 litri şi 130 CP, ce va veni la pachet cu o transmisie automată cu dublu ambreiaj şi şapte trepte (EcoShift). Motorizarea GDI face parte din familia Kappa va livra cei 130 CP la 5.500 rot/min şi 210 Nm între 1.400 şi 3.700 rot/min. Consumul mediu va fi de 8,1 l/100 km.