Hyundai Auto Romania își consolidează gama de modele, lansând noua generație i20. Binecunoscutul model din clasa B a fost revizuit și optimizat atât la interior, cât și la exterior, adresându-se, astfel, unui segment mai larg de cumpărători.
“Noul i20 reprezinta un model esential pentru gama Hyundai la nivel national. Intrarea pe piata a noii generatii Hyundai de clasa mica ne livreaza atuul necesar pentru rezultate superioare de vanzari pe piata locala. Noul i20 se alatura acum trioului i30, Elantra, ix35 – modele care sustin preponderent rezultatele in crestere ale marcii Hyundai in Romania. Consider ca avem premisele necesare pentru a ataca din nou piata locala cu produse si servicii extrem de atractive, acum disponibile si in segmentul B”, a declarat Teodor Brusalis, Director Executiv al Hyundai Auto Romania.
Partea frontala include un element de design comun noilor modele Hyundai: grila hexagonala. Pentru un aspect modern, noul i20 beneficiaza de blocuri optice redesenate. Capota, aripile si spoilerul fata – care include proiectoarele de ceata – precum si designul jantelor au fost reproiectate, incadrand noul model in conceptul de design al noii game Hyundai “i”.
Tot la capitolul design, specialistii Hyundai au oferit o nota de actualitate noului i20, prin reproiectarea spoilerului si prin includerea unui sistem de asistenta la parcarea cu spatele. Lampile au fost de asemenea restilizate pentru a asigura unitatea designului.
Interiorul noului i20 a fost recreat, pentru a oferi conducatorului auto si pasagerilor deopotriva, un nivel superior de spatiu si confort.
Scaunele au fost redesenate, iar tapiteria acestora este disponibila din material textil, piele sau combinatie de piele si material textil. Mai mult, consola centrala a fost modificata in totalitate pentru a include un nou schimbator de viteze. Prezentand insertii negre, plansa de bord beneficiaza de un finisaj placut la atingere, fiind lacuita cu vopsea de tip Nano P.U.
Printre dotarile optionale nou introduse pentru modelul de clasa B se numara cheia inteligenta si butonul Start/Stop, semnalizatorul care emite trei semnale luminoase la o singura atingere, lumini cu aprindere automata, stergatoare cu senzor de ploaie si camera video pentru marsarier – cu afisaj pe oglinda centrala.
In scopul reducerii consumului si a emisiilor de noxe, Hyundai si-a limitat gama de motorizari la patru unitati – doua diesel si doua pe benzina, dezvoltand puteri intre 75 si 100 CP.
Avand in vedere protectia mediului inconjurator, Hyundai a dezvoltat un motor diesel eficient, in trei cilindri, care livreaza 75 CP si dispune de un cuplu de 180 Nm. Combinat cu sistemul integrat Hyundai Stop & Go, acest propulsor beneficiaza de cele mai scazute emisii de CO2 pentru un automobil disponibil in acest moment pe piata – doar 84 g/km, in timp ce modelul standard are emisii de 99 g/km.
Si celelalte motorizari ale gamei sunt prietenoase cu mediul inconjurator. Spre exemplu, unitatea diesel 1.4 litri, 90 CP emite doar 96 g/km, in timp ce motorizarea pe benzina 1.25 litri, 85 CP produce 109 g/km (modelul standard are emisii de 114 g/km).
Noul Hyundai i20 va fi disponibil pe piata locala incepand cu a doua jumtate a lunii iulie 2012, in doua versiuni de echipare aferente motorizarii pe benzina 1.2 litri: Comfort si Highway. In perioada imediat urmatoare, in locatiile showroom Hyundai Auto Romania va fi disponibila catre comercializare si motorizarea diesel 1.1 litri, in trei cilindri. Preturile pentru noul Hyundai i20 in Romania incep de la 7.212 Euro cu TVA inclus – pret disponibil prin programul Remat 2012, cu trei tichete incluse ( 9.862 euro cu TVA inclus). Echiparea de baza cuprinde dotari la cel mai inalt standard al clasei B, precum: sistemele ESP si VSM, 6 airbaguri standard, inchidere centralizata, computer de bord, aer conditionat sau radio CD cu MP3 si mufa auxiliara.