Noul Hyundai Tucson, a cărui producție debutează luna aceasta, va fi disponibil și în versiune mild hybrid cu sistem de 48 V. Este primul model al constructorului sud-coreean care oferă noua tehnologie, demonstrând astfel angajamentul Hyundai de a-și crea o gamă cu emisii cât mai reduse.
Hyundai Tucson mild hybrid ajunge în gamă în această vară, pentru a consolida poziția modelului care a fost un best-seller în Europa în 2016 și 2017. În premieră cu sistem mild hybrid de 48 V, Tucson primește un motor diesel de 2.0 litri și o baterie litiu-ion, un MHSG (Myld Starter Generator), convertor de curent și un invertor pentru transformarea curentului electric continuu în curent alternative.
În sarcină, sistemul MHSG asigură până la 12 kW în plus motorului, reducând astfel consumul de combustibil. Sistemul comută automat între utilizarea mecanică a motorului și procesul de recuperare a energiei, pe durata decelerării și frânării. Astfel, MHSG reduce consumul de combustibil și emisiile, fără a sacrifica plăcerea de a conduce.
Cu această tehnologie, Hyundai intenționează să reducă atât cifrele de consum, cât și emisiile cu până la 7% în ciclul NDEC, în combinație cu transmisia manuală.
Motorul diesel 2.0 este cel mai puternic din gama noului Tucson, devoltând 183 de cai putere. mașina vine standard cu tracțiune integrală și transmisie manuală cu 6 trepte și opțional, poate fi comandată o transmisie automată cu 8 rapoarte.
În primăvara lui 2019, tehnologia mild hybrid cu sistem de 48 V va fi disponibilă cu noul motor diesel Smart Stream de 1.6 litri.