Noul Lamborghini Huracan EVO – Informații și fotografii oficiale

Noul Lamborghini Huracan facelift (3)

Noul Lamborghini Huracan EVO este primul automobile al constructorului Italian  cu funcții de logică anticipativă, cu un nou sistem multimedia și cu un design care aduce un plus la capitolul “aerodinamică”.

Supercarul este pus în mișcare de motorul V10 de 5.2 litri natural aspirat al constructorului italian și preia puterea de la Huracan Performante. 640 de cai putere și un cuplu de 600 de Newton metri sunt cifrele impresionante ale lui Evo.

Noul Lamborghini Huracan facelift (2)

1.422 de kilograme cântărește mașina care ajunge de la 0 la 100 km/h în 2,9 secunde și atinge 200 km/h în 9 secunde, în drumul său spre viteza maximă de 325 km/h. de 31,9 metri are nevoie pentru a frâna de la o viteză de 100 km/h.

O bară față redesenată, prize mai mari de aer, un profil dinamic, jante cu design nou și cu evacuările duble sport, noul Lamborghini Huracan EVO este imaginea agresivității.

“Este definiția evoluției, redefinește parametrii segmentului”, se laudă italienii.

Noul Lamborghini Huracan facelift (5)Citește și:

Test drive – Lamborghini Urus

Mașina beneficiază de prezența sistemului Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata (LDVI), o unitate centrală care anticipează reacțiile și nevoie șoferului, dar și comportamentul dinamic al mașinii, reglând toate sistemele dinamice în concordanță. Șoferul poate astfel să aleagă unul dintre modurile de rulare disponibile prin intermediul controller-ului ANIMA: STRADA, SPORT sau CORSA.

Șoferul ia loc într-un scaun îmbrăcat în Alcantara și piele, cu detalii contrastante Arancio Dryope.

Noul Lamborghini Huracan facelift (4)

Huracan EVO vine cu versiunea 2.0 a Lamborghini Piattaforma Inerziale (LPI), un set de senzori giroscopici amplasați în zona centrului de greutate. LPI monitorizează astfel dinamica automobilului în timp real și accelerările laterale, transversale și verticale, dar și ruliul.

Evo primește și o nouă versiune a suspensiei magneto-reologică, care adaptează amortizarea în funcție de stimulii primiți de la LPI. Un nou sistem de control al tracțiunii, un sistem de tracțiune integrală actualizat și un sistem torque vectoring permit distribuirea tracțiunii către o singură roată, în funcție de necesități.

La interior, sistemul multimedia este redat pe ecranul tactil nou de 8,4 inci, amplasat în consola centrală, deasupra butonului de pornire a motorului. Prin intermediul acestui display, pot fi controlate funcțiile scaunelor, ale climatizării, ale sistemului LDVI, dar și diferite operațiuni de conectivitate și divertisment. interfața modernă permite și control vocal, iar șoferului îi răspunde celebra Siri.

Noul Lamborghini Huracan facelift (1)

Lamborghini a ales Arancio Xanto ca și culoare de prezentare pentru noul Huracan Evo. Mașina aleargă pe jante noi Aesir de 20 de inci, îmbrăcate în anvelope Pirelli P Zero.

Noul Lamborghini Huracan EVO ajunge în Marea Britanie cu un preț de pornire de 165,256 de lire sterline. Dincolo de Ocean, în Statele Unite, supercarul italian costă 261,274 de dolari. Primii clienți își vor primi mașina începând cu primăvara acestui an.

 

 

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top