Noul Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC și versiunea sa coupe primesc un look nou și tehnologie de ultimă oră. Cele două vin acum cu un motor V6, care dezvoltă aproape 400 de cai putere.
Motorul V6 de 3.0 litri, care își face loc sub capota noului Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC și a versiunii sale coupe, beneficiază de 23 de cai putere în plus față de modelul anterior, ajungând acum la 390 de cai putere și 520 Nm între 2500 și 4500 rpm. Propulsorul este cuplat la o transmisie AMG SPEEDSHIFT TCT 9G cu nouă rapoarte și la un sistem de tracțiune integrală AMG Performance 4MATIC. Mașina este echipată și cu sistemul AMG DYNAMICS.
SUV-urile au nevoie de 4,9 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, iar viteza lor este limitată electronic la 250 km/h.
Noua grilă AMG cu fante vertical cromate, flancată de faruri LED High Performance restilizate și finisajele în Silver Shadow le asigură modelelor o apariție impresionantă,, mai agresivă ca a modelului standard prezentat în urmă cu jumătate de an. Din profil, ies în evidență formele robuste, iar, în cazul coupe-ului, desenul aerodinamic. Cele două aleargă standard pe jante de 19 inci, dar opțional, pot fi comandate jante de până la 21 de inci. În partea din spate, stopurile cu dispunere orizontală subliniază lățimea SUV-urilor și natura lor robustă.
Interiorul este la fel de sportiv ca exteriorul. SUV-ul de clasă medie vine cu scaune sport în echiparea standard, cu un suport lateral mai bun pentru șofer și pentru pasagerul din față. Tapițeria neagră din piele ARTICO și microfibră DINAMICA prezintă cusături contrastante de culoare roșie. Un contrast izbitor formează și cu elementele cu finisaje din aluminiu cu aspect granulat.
Șoferul primește standard un volan AMG, cu partea inferioară aplatizată, îmbrăcat în microfibră DINAMICA. Acesta poate schimba treptele folosind padelele de pe coloana de direcție.
Apare sistemul multimedia MBUX (Mercedes-Benz User Experience), bazat pe inteligență artificială, care poate fi activat la rostirea salutului “Hey Mercedes” și care recunoaște și înțelege aproape orice propoziție referitoare la operațiunile care pot fi efectuate la bord. Informațiile sunt redate pe un instrumentar de bord de 12,3 inci și pe ecranul tactil de 10.25 inci din consola centrală.
Cel aflat la volanul noului Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC poate alege unul dintre cele cinci programe de rulare: Slippery, Comfort, Sport, Sport+ și Individual. Programele sunt acum contectate la sistemul AMG DYNAMICS, adaptând caracteristicile vehiculului la cerințele șoferului sau la condițiile de drum.
SUV-urile sunt dotate standard cu AMG RIDE CONTROL+, care la bază suspensia pneumatiă AIR BODY CONTROL cu sistemul de amortizare adaptive ADS PLUS. La viteze mari, mașina coboară mai aproape de sol pentru a reduce rezistența la înaintare și pentru un plus de stabilitate. Prin intermediul unui comutator aflat în consola centrală, șoferul poate alege setări diferite ale amortizoarelor: Comfort, Sport sau Sport+.
Noile Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC, SUV și Coupe, vor fi expuse în toamnă, la Salonul Auto de la Frankfurt. Primii clienți își vor primi noile mașini începând cu iarna viitoare.