Noul Mercedes-AMG GT S Roadster – Distracție în aer liber

Mercedes-AMG GT S Roadster

Mercedes-AMG GT își mărește familia. Nou-născutul se numește Mercedes-AMG GT S Roadster și se alătură celor patru coupe-uri, celor două modele roadster, celor două mașini de curse și celor trei coupe-uri cu patru uși ale familiei GT.

Un motor V8 biturbo de 4.0 litri, cu 522 de cai putere și 670 Nm, se ascunde sub capota profilată a noului roadster cu transmisie automată AMG SPEEDSHIFT DCT 7G cu șapte rapoarte și dublu ambreiaj, diferențial blocabil pe puntea spate oferit standard și suspensie sport AMG RIDE CONTROL cu reglare adaptivă a amortizoarelor. Prin intermediul comutatorului din consola centrală, cel aflat la volan poate selecta modurile “Comfort”, “Sport” sau “Sport+”.

Mercedes-AMG GT S Roadster (1)

AMG GT S Roadster, cum arată S-ul din denumirea modelului, este mai dinamic grație unor setări noi ale motorului, sistemelor de frânare, design-ului și interiorului. Are nevoie de 3,8 secunde pentru a ajunge la 100 km/h și atinge viteza maximă de 308 km/h.

Sunt disponibile cinci moduri de rulare: “C” (Comfort), “S” (Sport), S+ (Sport+) și “RACE”, dar și o setare programabilă “I” (Individual). Se modifică astfel reacția suspensiei sport, a direcției, a ESP-ului și poziția flapsului evacuării AMG Performance. Prin apăsarea butonului “M” din consola centrală, șoferul poate activa modul manual al transmisiei, în care va folosi  padelele de schimbare a treptelor aflate pe coloana de direcție.

Mercedes-AMG GT S Roadster

La baza roadster-ului GT S se află o construcție inteligentă și un mix de materiale ușoare în care predomină aluminiul, asigurându-i mașinii performanțe incredibile.

AMG-GT S Roadster vine cu un acoperiș textil cu izolație ce oferă un nivel înalt de silențiozitate la bord, sprijinit de o structură din magneziu, oțel și aluminiu.

Noul membru al familiei AMG-GT primește grila masivă și capota alungită, dar și partea posterioară robustă a fraților săi, care îi garantează imaginea de mașină sport. Farurile LED îi dau un look agresiv. Din profil, Roadster-ul are o linie arcuită a acoperișului textil, iar nervurile care brăzdează portierele și aripile și geamurile fără rame îi confirmă natura dinamiă. Mașina aleargă standard pe jante de 19 inci pe față și 20 pe spate.

Mercedes-AMG GT S Roadster

Sistemul AIRPANEL de reglare a fluxului de aer este dotare standard. Lamelele verticale din difuzorul față sunt deschise și închise electronic, cu ajutorul unui motor electric, în aproximativ o secundă, pentru a oferi răcirea necesară. Un alt element de aerodinamică activă, eleronul din spate, face mașina să se așeze mai bine pe asfalt la viteze mari.

La interior, poziția de condus foarte joasă îl face pe șofer să se simtă integrat într-un habitaclu sportiv. Scaunele sport, volanul Performance și instrumentarul de bord sunt îmbrăcate în piele ARTICO neagră/microfibră DINAMICA. Cel care comandă Roadster-ul S poate alege unul dintre pachetele AMG Silver Chrome Interior și AMG Piano Lacquer Interior.

Mercedes-AMG GT S Roadster

Pentru mai mult confort, indiferent de temperaturile exterioare, Mercedes-AMG a instalat în decapotabila ultra-performantă sistemul de încălzire la nivelul gâtului AIRSCARF (opțional).

Un pachet AMG DYNAMIC PLUS le dă mai multă libertate celor care vor să-și personalizeze mașina. Aceștia vor primi volan îmbrăcat în microfibră DINAMICA, un motor cu setări mai dinamice, elemente de culoare galbenă în instrumentarul de bord, direcție cu setare specială și o suspensie mai rigidă.

Mercedes-AMG GT S Roadster este deja disponibil pentru comandă. Mașina va ajunge în showroom-uri începând cu luna iulie.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top