Noul Mercedes-Benz E-Class facelift 2020

După 4 ani, Mercedes-Benz renovează modelul de clasă mare Mercedes-Benz E-Class în versiunile limuzină și break. Ambele modele vor fi disponibile din vara lui 2020. Curând după aceea vor urma versiunile Coupe și Cabrio ca și limuzina cu ampatament lung pentru China.

Peste 1,2 milioane unități Mercedes-Benz E-Class limuzină și break s-au vândut de la lansarea celei de-a zecea generații în 2016. Noua generație E-Class a debutat în 2016 cu noul motor turbodiesel de 2 litri OM654 și cu displayurile de mari dimensiuni.

Iată în continuare principalele modificări:

  • Linia sportivă Avantgarde devine echiparea de bază la exterior și sigla Mercedes-Benz este inclusă în grilă pentru prima oară la un model de bază, fiind susținută de două bare cromate orizontale. Linia AMG are o bară de protecție nouă în stilul AMG Performance și o singură bară cromată care susține logo-ul mărcii.
    Farurile Full LED sunt standard, iar opțional sunt disponibile faruri Multibeam LED cu fază lungă Ultra Range.

Modelele All Terrain arată vizual mai apropiat de un SUV, grila radiatorului și scutul de protecție fiind                finisate într-o nuanță cromată în loc de arginitu închis înainte.

  • Noi sisteme de asistență care includ volna de nouă generație care detectează dacă ai luat mâna de pe volan, Active Distance Assist DISTRONIC cu reglarea vitezei bazată pe navigație,  Active Stop-and-Go Assist, Active Steering Assist, Active Brake Assist, Active Blind Spot Assist – acum și cu avertizare la ieșire din parcare, Parking Package în combinație cu camera la 360 grade, parcare paralelă și perpendiculară dar și în locurile marcate.

 

  • Sistemul multimedia a fost modernizat fiind oferite standard două ecrane de 10,25 inci unite între ele sau optional widescreen cockpit cu două ecrane de 12,3 inci. Sistemul multimedia MBUX cu comandă vocală este standard, optional fiind oferită realitate augmentată.

  • Gama de motoare va cuprinde nu mai puțin de șapte versiuni Plug-In Hybrid (diesel și benzină, limuzină și break, transmisie spate sau integrală). Spectrul de putere este între 156 și 367 CP la benzină și între 160 și 330 CP la diesel (noile motoare de 2 litri cu 4 cilindri și de 3 litri cu 6 cilindri).
    Nou este motorul turbo pe benzină de 2 litri (M254) cu rețea de 48V și starter generator integrat care produce suplimentar până la 15 CP și 180 Nm, puterea maximă fiind de 272 CP.
    Petru prima oară în E-Class debutează și noul motor pe benzină cu 6 cilindri în linie de 3 litri (M256).
    Vor fi disponibile de asemenea versiunile Plug-In Hybrid E 300 e cu 320 CP (benzină) și E 300 de cu 306 CP diesel pentru limuzină și break în combinație cu transmisie spate sau tracțiune integrală.

Gama va fi completată cu Mercedes-AMG E 53 care dispune de motorul biturbo echipat și cu un compresor electric de 22 CP și 250 Nm, rețea de 48V ce furnizează 435 CP și 520 Nm. AMG E 53 vine standard cu transmisia automată cu 9 trepte AMG Speedshift TCT 9G și cu tracțiune integrală AMG Performance 4Matic+.

AMG E 53 vine cu o parte frontală restilizată, jante de 19 inci standard cu design cu 5 spițe duble, un sistem multimedia MBUX cu funcții specifice AMG, volan nou AMG Performance.

Dacă se comandă pachetul AMG Driver’s Package, viteza maximă crește de la 250 la 270 km/h iar discurile de frână sunt mai mari, de 370 x 36 mm pe față și 360 x 26 mm pe spate.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top