Noul Porsche 911 Cabrio își face apariția la șase săptămâni de la prezentarea oficială a versiunii coupe. 37 de ani au trecut aproape de la venirea sa pe lume, în septembrie 1981, atunci când a fost prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt.
911 Cabrio își păstrează flerul retro, dar primește o abordare modernă. Pare mai lat noul 911 Cabrio, datorită proporțiilor mai robuste decât ale predecesorului: 44 mm mai mult în spate și 45 mm mai mult în față. Aripi proeminente găzduiesc jantele de 20 de inci pe puntea din față și de 21 de inci pe puntea din spate.
Versiunea Cabrio primește funcțiile invoatoare cu care a fost echipat și coupe-ul, prezentat în noiembrie, la Salonul Auto de la Los Angeles, dar și un sistem hidraulic nou, care fac ridicarea și coborârea acoperișului textil, cu luneta din sticlă, integrată, mai rapide ca niciodată. Acesta poate fi acționat la viteze de până la 50 km/h și are nevoie de aproximativ 12 secunde pentru a fi închis sau deschis complet.
Structura acoperișului textil, care prezintă elemente din magneziu, este acum mai rezistentă. Un deflector de vânt asigură confort pentru cei aflați la bord. Șoferul primește un instrumentar de bord nou și un ecran de 10,9 inci, care redă sistemul Porsche Comnunication Management.
Pentru început, 911 Cabrio este disponibil în versiune Carrera S cu tracțiune spate și Carrera 4S cu tracțiune integrală. Ambele sunt puse în mișcare de un motor boxer de 3.0 litri cu șase cilindri, care dezvoltă 450 de cai putere și un cuplu de 530 Nm și care este cuplat la o transmisie automată cu opt rapoarte și dublu ambreiaj. Carrera S aleargă de la 0 la 100 km/h în 3,9 secunde (doar 3,7, atunci când mașina este echipată cu pachetul Sport Chrono) și poate atinge o viteză maximă de 306 km/h. versiunea 4S are nevoie de 3,8 secunde (3,6 dacă vine cu Pachetul Sport Chrono) și ajunge la 304 km/h.
Șasiul sport Porsche Active Suspension Management (PASM) este disponibil în premieră la 911 Cabrio. Șasiul se află acum cu 10 milimetri mai aproape de sol, pentru a-i asigura șoferului o senzație brută la rulare.
Și noul Porsche 911 Cabrio beneficiază de noul mod Wet, oferit standard. Funcția detectează suprafețele acoperite de apă, precondiționează sistemele de control în consecință și îl avertizează pe șofer, care poate efectua setările potrivite. Un sistem de asistentă la frânare, care are la bază o cameră video, este, de asemenea, echipare standard și este capabil să detecteze vehicule, pietoni și bicicliști. Șoferul de 911 Cabrio primește și asistență la parcare, dar și Night Vision Assist cu o cameră cu termoviziune. Pe lista de dotări opționale se află și cruise control adaptiv.