Noul Renault Captur vine să-și confirme poziția de lider în segmentul SUV-urilor de clasă mică. Mașina vândută în 1,2 milioane de unități de la venirea sa pe lume, în 2013, se reinventează acum. Primește un look nou, motoare noi și tehnologie modernă.
Renault i-a asigurat noului său Captur un look inconfundabil. Mașina a crescut cu 11 centimetri, având acum 4,23 metri, iar ampatamentul a ajuns la 2,63 metri (+2 centimetri). Modelul primește opțional jante de 18 inci, iar farurile LED preiau forma literei C, familiară fanilor brand-ului de la celelalte modele din gamă. Stopurile au fost redesenate și au acum un aspect tridimensional.
Captur poate fi comandat în culori ca Atacama Orange, Flame Red, Iron Blue și Amethyst Black. Acestea pot fi combinate cu un plafon în nuanțe contrastante. În total, 11 culori de caroserie, 4 culori de plafon contrastante (Midnight Black, Atacama Orange, Highland Gray și White Alabaster) și 3 pachete de personalizare externă vor fi disponibile în momentul lansării, oferind un potențial unic în segment de 90 de combinații posibile.
Noul SUV poate primi bare longitudinale pe acoperiș sau o trapă cu deschidere semi-vitrată.
Cabina noului Captur preia conceptul noului Clio, cu un “Smart Cockpit” orientat către cel aflat la volan. Bordul este îmbrăcat într-un material moale, la fel ca și panourile ușilor și conturul consolei centrale.
Funcțiile noului sistem multimedia Renault EASY LINK și setările MULTI-SENSE sunt redate pe noul ecran de 9,3 inci, cel mai mare din segment, în format portret. Instrumentarul de bord digital integrează un ecran cu diagonale de 7 sau 10,2 inci ultimul incluzând și navigație pe afișaj.
Consola centrală urmează un concept minimalist și este suspendată, creând astfel spații de depozitare dedesubt. Apare acolo un suport pentru sistemul de încărcare prin inducție a telefonului mobil, dar și schimbătorul EDC e-shifter.
Captur are acum și un volan nou, mai subțire, datorită utilizării unui airbag de dimensiuni mai compacte, oferind o vizibilitate mai bună asupra instrumentarului de bord. Pe coloana de direcție își fac apariția și padele pentru schimbarea treptelor de viteză, la toate versiunile echipate cu transmisia EDC.
Captur primește și scaune noi, cu un șezut cu 15 milimetri mai lung, iar pasagerii care iau loc pe banchetă beneficiază de un spațiu la genunchi cu 17 milimetri mai generos.
Portbagajul noului Captur oferă 536 de litri, cea mai mare valoare din segment, pe lângă cei 27 de litri de depozitare în cabină. Bancheta glisează acum cu 16 centimetri, pentru a oferi spațiu în funcție de necesități.
Viitorul posesor de Captur poate alege unul dintre cele șapte pachete interioare: Volwanilis Blue, Sofron Orange, Chili Red și Ocean Blue decorează gurile de aerisire și baza schimbatorului de viteze (de la al doilea nivel de echipare), în timp ce Architech Grey, Gray și Saffron Orange vizează tabloul de bord și a tapițeria (de la al treilea nivel de echipare). Nu mai puțin de 18 configurații interioare vor fi disponibile. Vor exista și 8 culori de iluminare ambientală, care se schimbă în funcție de setările sistemului MULTI-SENSE.
Noua generație a SUV-ului francez e disponibilă și în versiune INITIALE PARIS, cu o caroserie Ametist Black, jante de 18 inci, antenă tip rechin și jante speciale, plus logo-ul care anunță că este vorba despre o versiune specială. Interiorul acestei versiuni vine cu o ambianță Titanium Negru sau un pachet exclusiv Sellier Gray INITIAL PARIS Signature, scaune din piele cu reglaje electrice și volan din piele încălzit. Această versiune este disponibilă cu motoarele TCe 130 GPF, TCe 155 GPF și Blue dCi 115, cuplate la transmisia automată cu dublu ambreiaj EDC și ulterior, și cu versiunea E-TECH Plug-in.
Gama de motorizare propune unități noi cu puteri între 100 și 155 CP, cuplate la o transmisie manuală cu 5 sau 6 trepte sau la o transmisie automată cu dublu ambreiaj și 7 rapoarte.
Motorul TCe 100 de 1.0 litru cu trei cilindri, cu 100 CP și 160 Nm vine în locul unității TCe 90. Acesta este cuplat la transmisia manuală cu 5 trepte.
TCe 130 GPF de 1,3 litri oferă 130 CP și 240 Nm și poate fi cuplat la transmisia manuală cu 6 trepte sau la cutia automată EDC cu 7 trepte și dublu ambreiaj.
TCe 155 GPF, tot de 1,3 litri, vine la pachet cu 155 CP și 270 Nm combinat cu aceeași transmisie EDC cu 7 trepte..
Gama diesel propune unitățile Blue dCi 95 și 115, cu 95 CP, 240 Nm și cutie manuală cu 6 trepte, respectiv 115 CP, 260 Nm și cutie manuală cu 6 trepte sau automată cu 7 trepte și dublu ambreiaj.
În 2020, își va face apariția și versiunea E-TECH plug-in hybrid, un sistem de propulsie dezvoltat în cadrul Alianței. Sistemul integrează un motor pe benzină de 1,6 litri cu filtru de particule și două motoare electrice, o cutie de viteze multimod și o baterie cu o capacitate de 9,8 kWh. Aproximativ 45 de kilometri cu o viteză de 135 km/h sau 65 de kilometri în regim urban va putea rula Captur E-TECH plug-in hybrid.
Noul Renault Captur va fi acum și mai ușor de condus și de manevrat, pentru că primește noua cameră de 360° și sistemul activ de frânare de urgență cu detectarea cicliștilor și a pietonilor, iar Rear Cross Traffic Alert apare în premieră în gama Renault.
Serviciul de rulare autonomă nivelul 2, asistența în trafic și pe autostradă, disponibil la versiunile TCe 130 EDC GPF și TCe 155 EDC GPF, este activ între 0 și 160 km/h, și este este o combinație între cruise control adaptiv și sistemul de menținere a mașinii între marcajele șoselei.