Noul Renault ZOE primește un design nou, mai modern, un interior mai confortabil și mai tehnologizat, dar și o autonomie mai mare.
Ajuns la cea de-a treia generație și vândut în aproape 150.000 de unități, Renault ZOE primește acum o parte frontală redesenată și un logo holographic mai mare, care maschează portul de încărcare. Apar acum acolo faruri noi cu tehnologie LED, iar bara de protecție este și ea, complet redesenată.
La capătul opus, și stopurile sunt LED, cu dispunere orizontală și semnalizare dinamică.
ZOE primește culori noi: Bleu Celadon, Rouge Flamme și Blanc Quartz completează gama de nouă nuanțe. Sunt disponibile și jante noi, cu dimensiuni de 15, 16 și 17 inci.
La bord își face apariția unui instrumentar de bord digital, cu ecran de 10 inci, care redă parametrii specifici conducerii electrice. Cel aflat la volan poate personaliza atmosfera de iluminare și organizarea diverselor informații de pe ecran.
Display-ul tactil de 9,3 inci, aflat în consola centrală, controlează setările principale ale vehiculului. Sistemul Renault EASY LINK afișează, în timp real, stațiile de încărcare. Șoferul de ZOE își poate conecta smartphone-ul prin intermediul Apple CarPlay și Android Auto.
Schimbătorul e-shifter, cu buton cromat cu fațete din satin și decorat cu logoul Z.E., permite schimbare modului de conducere.
Echiparea ZEN aduce la bord o nouă tapițerie cu material textil 100% reciclat. Acesta este fabricat din resturi de curea de siguranță și deșeuri din plastic.
O baterie Z.E. 50 cu o capacitate de 52 kWh, stochează energia și asigură o autonomie de 390 de kilometri în ciclul de testare WLTP (cu 20% mai mult ca generația anterioară) și permite încărcare rapidă directă.
Bateria noului model poate încărca acum până la 50 kW la bornele care oferă curent continuu (DC). Noul ZOE este singurul vehicul electric accesibil de pe piață care asigură încărcare AC de până la 22 kW și DC până la 50 kW.
Noul Renault ZOE poate fi încărcat de la 0 la 100% în 9 ore și 25 de minute de la un wallbox de 7 kW. De la o priză casnică, mașina electrică se încarcă până la aproximativ 300 de kilometri de autonomie în 8 ore. Odată cuplat la un terminal public cu o putere de 11 kW, ZOE are nevoie de 2 ore pentru a obține o autonomie de până la 125 de kilometri și de o oră când este conectat la un terminal public de 22 kW. Un terminal de 50 kW DC îi asigură 150 de kilometri de autonomie în 30 de minute.
Două motoare vor fi disponibile la noul ZOE: R110 cu 80 kW (109 CP) și 225 Nm si R135 cu 100 kW (135 CP) și 245 Nm care îl ajută să ajungă de la 80 la 120 km / h în doar 7,1 secunde, fiind cu 2,2 secunde mai rapid decât motorul R110. Viteza maximă a noului ZOE a crescut la 140 km / h.
ZOE face un pas înainte și în ceea ce privește sistemele de asistență și de siguranță. Astfel, vine cu sistem de detectare a limitelor de viteză, cu posibilitatea de a decupla automat faza lungă, pentru a nu-i orbi pe conducătorii care vin din sens opus, și avertizare la unghi mort.
Asistență la menținerea benzii de circulație și frânarea automată de urgență se regăsesc și ele pe lista de sisteme care fac ZOE mai sigur.