Suzuki Jimny vine în Europa cu un singur motor, anunță constructorul nipon. În locul vechii unități de 1.3 litri cu 85 de cai putere, japonezii aduc propulsorul de 1.5 litri cu patru cilindri și 100 de cai putere, dar nicio versiune diesel.
Viitorul posesor de Jimny poate alege dintre o cutie manuală cu cinci rapoarte sau una automată cu patru trepte. Mașina primește standard asistent la plecarea în rampă și la coborârea în pantă. Funcția de recunoaștere a indicatoarelor rutiere este, de asemenea, disponibilă.
Cu un unghi de atac de 37 de grade și unul de degajare de 49 de grade, cu arcuri elicoidale pe ambele punți, o punte spate rigidă cu trei brațe pe ambele punți și cutie de transfer cu low range, noul Jimny își confirmă natura curajoasă și reputația de mini-off-roader. Sistemul de tracțiune integrală primit de Jimny primește o denumire nouă, AllGrip Pro.
Noul mini-SUV poate fi comandat și cu o caroserie în două culori. Sunt disponibile cinci nuanțe unice (Jungle Green, Bluish Black Pearl, Medium Gray, Silky Silver Metallic, Superior White) și alte trei care pot fi comandate în diverse combinații (Kinetic Yellow, Jimny Brisk Blue Metallic, Chiffon Ivory Metallic).
VEZI AICI CUM ARATĂ NOILE CULORI DIN GAMA JIMNY!
Un ecran tactil de 7 inci, amplasat deasupra consolei centrale, redă sistemul multimedia, care poate fi controlat și prin intermediul butoanelor aflate pe noul volan multifuncțional. Aerul condiționat, funcția de cruise control, un buton pentru pornirea și oprirea motorului, dar și frânarea de urgență vor fi dotări standard, ca la toate modelele constructorului japonez.
Cu o lungime de 3,645 metri, o înălțime de 1,725 metri și două uși, Suzuki pune la dispoziția ocupanților un portbagaj de 377 de litri, cu 53 de litri mai mult ca predecesorul său, aflat pe piață încă din 1998.
Suzuki Jimny va fi prezent în octombrie, la Salonul Auto de la Paris.