Mai mare, mai elegant, mai sofisticat, cu tehnologie avansată. Sunt câteva dintre caracteristicile de care va beneficia noul Volkswagen Golf, începând cu anul viitor, când va urca o treaptă către segmentul premium.
Noul Volkswagen Golf va crea o nouă nișă pe piața hatchback-urilor. Golf MK8, care va intra în producție în mai puțin de un an, va primi o tehnologie care îl va face mult mai eficient, dar și abilități de rulare semi-autonomă.
Look-ul exterior al viitorului Golf va fi schimbat radical, anunță britanicii de la Autocar. Mașina va primi muchii mai evidente și forme mai angulare, imitând astfel liniile celui mai recent Volkswagen Polo. Versiunea GTI va primi admisii de aer mari sub bara față, așa cum am văzut la conceptul GTI TCR.
Odată cu apariția noii generații, în gama Golf își va face apariția și un sistem mild-hibrid de 48 de volți, pe care îl vom vedea, cel mai probabil, la versiunile R și GTI. Există zvonuri conform cărora Golf R va fi cel mai rapid construit vreodată.
O versiune cu propulsie pe gaz natural comprimat se va regăsi, de asemenea pe listă, dar nu va exista un Golf electric, pentru a nu rivaliza cu hatchback-ul electric al familiei ID.
Test drive Volkswagen Golf facelift 2.0 TDI – Dați câte unul să ajungă la toată lumea!
Sunt șanse mici ca Volkswagen să mai ofere versiuni cu trei uși sau break. Nemții promit o cabină mai elegantă, mai rafinată și mai spațioasă, pentru a-i atrage pe clienții care vor să renunțe la modele premium de tradiție, de clasă medie, cum ar fi BMW Seria 3 sau Mercedes-Benz Clasa C. Noul Volkswagen Golf va avea și ampatament, și ecartament mai mare ca rivalii de clasă. Versiunile de top vor renunța la butoanele fizice în favoarea controlului tactil sau vocal. “Chiar și butonul pentru aprinderea farurilor va fi înlocuit de un touchpad”, a anunțat șeful diviziei de design de la Volkswagen, Klaus Bischoff.
Viitorul Golf va fi construit pe platforma MQB și, grație materialelor ușoare, va pierde aproximativ 50 de kilograme din masa totală.
Pe piață din 1974, Golf este cel mai popular model al constructorului german în Europa. Pentru moment însă, actualul Golf își așteaptă omologarea conform noului standard de poluare WLTP