Noul Volkswagen ID.3 – Informații și fotografii oficiale

Volkswagen face un pas mare către electrificare și lansează primul model gândit de la zero pentru a funcționa cu curent electric: noul ID.3.

Pentru Volkswagen, modelul ID.3 este la fel de important ca și Golf sau Beetle. În seara aceasta, chiar înainte de deschiderea oficială a Salonului Auto de la Frankfurt, Volkswagen a prezentat oficial noul model ID.3.

Cu ID.3, Volkswagen pune prima piatră în construcția unei mărci complet electrice, așa cum și-a propus constructorului din Wolfsburg să devină.

ID.3 este un automobil care aduce multe premiere pentru VW. Este primul automobil fabricat la Wolfsburg care poartă noua siglă Volkswagen, un logo simplificat ce deschide noua eră în istoria mărcii germane. De asemenea, noul Volkswagen ID.3 folosește noua platformă MEB dezvoltată de grupul VW. Platforma are un motor electric amplasat pe puntea spate iar setul de acumulatori este amplasat sub podea. Motorul electric va fi disponibil în două variante de putere: 150 CP (110 kW) și 204 CP (150 kW).

În cazul modelului ID.3, prima mașină a grupului ce folosește platforma MEB, bateria poate avea trei capacități diferite: 45 kWh (ce permite o autonomie de până la 330 km, măsurată în ciclu WLTP), 58 kWh (autonomie 420 km) sau 77 kWh (autonomie 550 km).

Noul ID.3 poate fi încărcat de la stații rapide de până la 100 kW, având nevoie de 30 minute pentru o autonomie de 290 km. Stațiile rapide 100kW nu sunt, însă, atât de răspândite, încă.

Pentru început, VW va începe comercializarea ediției de lansare numită 1st în luna mai a anului viitor. Acesta este echipată cu bateria de 58 kWh. Modelele vor fi livrate clienților care și-au rezervat deja mașina online contra sumei de 1.000 euro. Prețurile pentru Volkswagen ID.3 1st încep de la 40.000 euro. Modelul de lansare va avea trei nivele de echipare: 1st (încălzire în scaune, volan încălzit, jante de 18 inch), 1st Plus (cameră pentru mersul înapoi, cruise control adaptiv, keyless entry, faruri Matrix LED și jante de 19 inch)  și 1st Max (head-up display cu realitate augmentată, sistem audio Beats, plafon de sticlă panoramic și jante de 20 inch).

Ulterior va fi disponibilă și o versiune echipată cu bateria mai mică de 45 kWh ce va avea un preț de pornire situat sub 30.000 euro.

 

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top