Noul Volkswagen Passat GTE vine cu avantajele mobilității cu emisii și consum reduse. Autonomia sa electrică atinge acum 56 de kilometri în ciclul WLTP, 70 în ciclul NEDC.
Atât rulează versiunea sedan a noului Volkswagen Passat GTE, în timp ce versiunea Variant se poate deplasa 54 de kilometri cu emisii zero. Pasast hibrid își face apariția la jumătate de an de la dezvăluirea versiunii facelift cu propulsii convenționale.
Noile versiuni au la bază valorile celui mai bine vândut model de clasă medie, cu peste 30 de milioane de unități comercializate. Capacitatea bateriei a crescut cu 31%, de la 9,9 kWh la 13 kWh.
La drumuri lungi și la viteze de peste 140 km/h, motorul electric asistă motorul pe benzină, funcționând ca un booster, mai ales în modul GTE.
În mediul urban, Passat GTE se transformă într-o mașină cu emisii zero, parcurgând fără emoții distanțele zilnice necesare unui drum până la birou și înapoi.
Noul GTE prezintă un port de încărcare în partea frontală. Mașina poate fi încărcată și în mers. Fosta generație avea cinci moduri de rulare, dar sunt numai trei acum: EV pentru rulare pur electrică, GTE pentru un comportament sportiv, în care șoferul beneficiază de puterea maximă de 218 CP și de cuplul maxim de 400 Nm până la 22 km/h, și modul Hybrid, în care se face comutarea automată între motorul electric de 115 CP și motorul TSI de 156 de cai putere.
Pentru încărcarea bateriei, șoferul trebuie doar să activeze modul Hybrid prin intermediul ecranului multimedia. Display-ul va reda atunci o baterie împărțită în zece segmente. Cel aflat la volan poate selecta cât anume din capacitatea bateriei va fi rezervată deplasării cu emisii zero.
Top 5 mașini rulate care au kilometrajul dat înapoi
Noul Volkswagen Passat GTE, în versiune sedan, poate fi comandat pentru un preț de pornire de 44.795 de euro (în Germania, TVA inclus). Passat GTE Variant pornește de la 45.810 euro.