Noul Volkswagen Passat: live de la IAA München

VW Passat AutoExpert.ro

Doar break. Dar și cu benzină, și diesel, și plug-in hybrid. Noul Volkswagen Passat face un pas spre zona premium a segmentului D.

VW Passat AutoExpert.ro

Nouă generații au trecut peste Passat. Acum, germanul renunță la caroseria cu trei volume, care este tot mai puțin cerută, doar breakul rămânând în gamă.

Ampatamentul a crescut cu 5 cm, la fel ca și spațiul pentru genunchii pasagerilor de pe banchetă. Despre portbagaj, nemții spun că are 650–690 l și că poate ajunge la 1920 cu spătarul banchetei rabatat.

VW Passat AutoExpert.ro

Interiorul este dominat de displayul central. Acesta poate avea 12,9 inchi sau, opțional, chiar 15. Ambele au în spate sistemul de operare MIB4. Comenzile pentru climatizare au rămas tactile și sunt situate la baza ecranului. Maneta schimbătorului și-a găsit loc în spatele volanului. Opțional, pot fi comandate scaune cu masaj cu zece puncte de presiune.

VW Passat AutoExpert.ro

De propulsie se ocupă fie motoare pe benzină și diesel secondate de mici motoare electrice (adică sisteme mild hybrid la 48 V), fie hibride plug-in. Hibrizii mild pe benzină dezvoltă 150 CP (1.5 TSI), 204 și 265 (2.0 TSI). Cele cu motoare TDI de 2 litri pot dezvolta 122, 150 sau 193 CP. Toate vin cu transmisie automată DSG standard. Tracțiunea poate fi pe față sau integrală.

Cele două sisteme plug-in hybrid dezvoltă 204 sau 272 CP. Ambele au baterii de 19,7 kWh utilizabili, reușind autonomii electrice de peste 100 km în ciclul mixt WLTP. Cât despre încărcare, aceasta poate fi realizată inclusiv la prizele de curent continuu, cu până la 50 kW.

Text; Bogdan Grigorescu

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top