Cine a zis că joaca este doar pentru copii? Cei de la Toyota s-au distrat destul de bine pentru filmarea spotului publicitar destinat noului pick-up Tacoma, unde tema campaniei – Let’s Go Places – încurajează oamenii să iasă din casă, din birouri, să rupă uniformele și pur și simplu să se distreze în aer liber, într-un spirit pur de adrenalină. Obiectivul noului spot este acela de a măsura nivelul de distracție și adrenalină resimțit de participanți atunci când se află la volanul lui Tacoma, iar pentru a face lucrurile și mai interesante, personajele din videoclip dispun de brățări speciale pentru monitorizarea activității electrodermale din timpul acrobațiilor efectuate în diferitele activități. Cu toate că Tacoma este disponibil numai pe piața americană, clipul este interesant și incitant în același timp, așa că vă urez vizionare plăcută.
BMW Group România, un nou record de înmatriculări în 2024
BMW Group Rpmânia rămâne lider în segmentul premium. În 2024, a reușit 5222 înmatriculări de automobile BMW și Mini. Au fost înmatriculate