O altfel de comunicare de la Badsi

Pentru că trăim în era comunicației, când informația este esențială și dinamică, și pentru că noi, ca oameni în primul rând și apoi ca și companie, evoluăm continuu, Badsi Grup (dealer Nissan) lansează, cu iz de iarnă, “Badsi News”, în colaboare cu doi dintre partenerii importanți de business: Impuls Leasing și Omniasig.

Badsi News este cel mai nou mijloc de comunicare marca Badsi, un ziar care cuprinde stiri de ultima ora, informatii despre istoria companiei, o pagina dedicata angajatilor Badsi cu rubrici despre actiunile si proiectele intreprinse si cele care sunt in derulare, iar urmatorul numar (ianuarie 2013), va cuprinde si Topul celor mai preferati 3 angajati Badsi, selectati pe criterii de evaluare a rezultatelor si atitudinii pentru ca “Badsi Transforma Atitudinea”.

Pentru a evidentia caracterul util mai puteti citi despre  promotiile si serviciile oferite de Badsi Grup, despre ofertele de vanzari pentru masini noi si second hand, dar si articole dedicate exclusiv informarilor despre asigurari si legislatie.

“Totul a pornit de la o dorinta personala, prin care doream sa transmit angajatilor si clientilor nostri gandurile si proiectele Badsi” – Paul Badea Jr, Deputy General Manager.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Nissan Ariya e-4ORCE AutoExpert.ro

Test Nissan Ariya e-4ORCE

Ariya, un model atât de delicat, de primitor, de confortabil, s-a transformat într-un monstru, odată cu sosirea versiunii e-4ORCE de 394 de

Scroll to Top