Direct din era celor mai boeme automobile construite vreodată, cel puţin în cazul specificaţiilor de competiţie, ne amintim astăzi de o poveste specială: Lancia 037. Construită doar pentru a putea justifica un model de competiţie, Lancia 037 nu avea nimic în comun cu funcţionalitatea, ci era menită să-i ofere plăcere pură norocosului de la volan. 210 CP (240 în cazul celor dotate cu sistem de evacuare montat şi pe versiunile de raliu de Grupa B), o motorizare de 2 litri, supraalimentată, care-i cânta şoferului în ureche şi aura de exclusivitate dată de cele doar 200 de exemplare fabricate. Aceasta, cu an de fabricaţie 1982, îi face zilele mai frumoase unui norocos. Logic, nu?
Digitalizarea industriei auto. Asiaticii i-au depășit cu mult pe europeni
Marile companii auto asiatice devansează competitorii lor europeni în materie de digitalizare a producției în mare parte datorită furnizorilor de componente din