Direct din era celor mai boeme automobile construite vreodată, cel puţin în cazul specificaţiilor de competiţie, ne amintim astăzi de o poveste specială: Lancia 037. Construită doar pentru a putea justifica un model de competiţie, Lancia 037 nu avea nimic în comun cu funcţionalitatea, ci era menită să-i ofere plăcere pură norocosului de la volan. 210 CP (240 în cazul celor dotate cu sistem de evacuare montat şi pe versiunile de raliu de Grupa B), o motorizare de 2 litri, supraalimentată, care-i cânta şoferului în ureche şi aura de exclusivitate dată de cele doar 200 de exemplare fabricate. Aceasta, cu an de fabricaţie 1982, îi face zilele mai frumoase unui norocos. Logic, nu?

ACAROM își dorește un program Rabla derulat pe cinci ani
Adrian Sandu, secretarul general al Asociaţiei Constructorilor de Automobile din România (ACAROM), consideră că ar trebui eliminată diferențierea Clasic – Plus din