Citroën ne propune patru mostre de stil, confort și robustețe la prețuri speciale, prin programul Rabla. În plus, primești o extindere a garanției cu un an pentru modelele din această pagină! Iată oferta Rabla 2021 – Citroen! Foto: Bogdan Paraschiv, Citroën
Rabla 2021 – Citroen: modelele eligibile
Citroen C3 Aircross
Cel mai impunător SUV de clasă mică te așteaptă cu un mix picant de confort și robustețe. Șinele de pe plafon îl ajută să atingă 1,64 m, transformându-l într-unul dintre cele mai înalte modele din segment. În plus, ampatamentul mare, de 2,6 m, asigură o rulare lină și pe denivelările ample. La volan descoperi o poziție înaltă. Astfel, poți să supraveghezi ușor atât traficul, cât și obstacolele de pe porțiunile off-road. Iar dacă urci în gamă, selectorul Grip Control cu cinci programe (Standard, Snow, All-Terrain, Sand și ESP Off, cu 155 euro la pachet cu asistent la coborârea pantelor). Acesta optimizează tracțiunea în funcție de tipul drumului și îl transformă pe C3 Aircross într-un mic off-roader, ajutat de garda la sol de 17,5 cm.
Călătoriile la bordul francezului sunt comode, atât pentru pasageri, cât și pentru șofer. Asta, datorită suspensiei care amortizează bine denivelările și direcției cu demultiplicare mare (3 ture de volan între capete) și puternic asistată. De asemenea, portbagajul este un exemplu de spațiu, cu cei 410 litri pe care îi afișează.
➡ Bonus Trust Motors – 1096 euro 💡
➡ Preț final – de la 14.890 euro 💡
Poți să-l personalizezi după bunul plac. Sunt disponibile 90 de combinații cromatice. Poți comanda una dintre cele 4 culori de plafon și 8 de caroserie, precum și 5 scheme de design interior. În prețul de bază primești excelenta motorizare turbo PureTech, care a câștigat ani de-a rândul titlul Motorul Anului. Cei 110 CP sunt arhisuficienți pentru greutatea de 1180 kg. Și mai important este cuplul maxim de 205 Nm dezvoltat la 1750 rpm, datorită căruia depășirile se realizează în siguranță.
➡ Apasă aici pentru a vizita pagina Citroen 💡
Standard, nu lipsesc aer condiționat, sistem de sunet cu DAB, 6 boxe, conectivitate Bluetooth și ecran tactil de 7 inchi, geamuri electrice față, pilot automat, asistent la pornirea din rampă și un pachet cuprinzător de sisteme de asistență, deci, practic, primești tot ce ai nevoie pentru a conduce relaxat.
Citroen C3
Bonjour et bienvenue au bord de C3! Azi, de dragul noului C3, devin un pic francofon, iubitor de artă și, deopotrivă, de confort. Pentru că, după facelift, minionul gal a fost înzestrat cu tușe alese. Acum îmbină clasicul cu modernismul, transformându-l într-un mic obiect de cult pe roți.
La exterior, bara cromată ce include sigla Citroën coboară spre capete, la fel ca la noul C4, iar jantele au fost redesenate. În total, 97 de combinații cromatice posibile îți permit să-ți personalizezi propriul C3. Au rămas ca înainte de facelift protecțiile pasajelor roților, ale barelor și pragurilor, confecționate din plastic negru, ”asortate” perfect cu garda la sol de 13,8 cm. Per total, un aspect demn, mai degrabă, de un crossover mic. Luminile Eco-LED vin standard, indiferent de nivelul de echipare.
La fel de rasat arată și interiorul, cu ale sale scaune retro, cu spumă moale la suprafață, groasă de 2 mm. Sunt mai confortabile și mai stilate decât oricare altele din segment, iar mânerele ușilor, aidoma celor de serviete, gurile de ventilație puternic stilizate, combinația cromatică și tapițeria mixtă îți insuflă o senzație de bine.
➡ Vezi aici oferta detaliată Citroen! 💡
Spațiul la genunchi este printre cele mai mari din segment, în timp portbagajul și-a păstrat cei 300 l dinainte de facelift, care se extind la 922 l la rabatarea banchetei.
Șoferul stă la 54 cm deasupra șoselei, ca într-un crossover mic, și astfel poate observa fără probleme traficul. Cei 3,99 m lungime și diametrul de bracaj de numai 10,7 m îi simplifică enorm viața în oraș, unde C3 se simte fâșneț și rapid. Peste toate, însă, marele său plus este cea mai confortabilă suspensie din segment, care nu pune șalele la cazne și nu amestecă bagajele la trecerea peste denivelări.
Rabla 2021 – Citroen: motor aspirat
Motorul de bază este același 3 cilindri Puretech de 1,2 litri de pe C3 Aircross, dar vine în versiunea natural aspirată, care dezvoltă 83 CP și promite un consum mixt WLTP de 5,6 l/100 km. Din echiparea de bază nu lipsesc, printre altele, aer condiționat, Radio cu DAB, ecran tactil de 5 inchi, geamuri electrice față, faruri ECO LED, bancheta cu spătar fracționat 33/66%.
Citroen C5 Aircross
Francezii scot la înaintare artileria grea. SUV-ul compact C5 Aircross SUV este, cu siguranță, alegerea celor atrași de confortul suprem. Practic, suspensia Progressive Hydraulic Cushions amortizează denivelările atât de eficient, încât induc o senzație de rulare pe un covor plutitor. Aproximativ 20 de inovații brevetate înglobează suspensia SUV-ului. Senzația de detașare este amplificată de geamurile față laminate, care, împreună cu antifonarea de excepție, te fac să te simți la volanul unui SUV de lux. Scaunele sunt cu adevărat confortabile și întregesc imaginea unui model care se dedică în mare măsură confortului suprem. Cât despre jantele standard de 17 inchi, sunt perfect armonizate cu caracterul comod al modelului.
Rabla 2021 – Citroen: șarmant, dar robust
Dar C5 Aircross nu este doar un model confortabil, ci afișează un stil aparte, divizat între armonia șarmului franțuzesc și robustețea unui SUV dur. Masca împărțită în două segmente orizontale și linia puternic stilizată a geamurilor laterale aduc note de rafinament, în timp ce protecțiile laterale din plastic Airbump, pasajele roților în culoare negru-mat, cu un diametru de 720 mm și garda la sol de 23 cm îl fac pe gal insensibil la bordurile înalte și la micile zgârieturi din parcări.
➡ Preț final – de la 19.990 euro 💡
În prețul de bază primești cel mai puternic motor cu 3 cilindri din oferta Citroën: 1.2 PureTech de 130 CP. Acesta vine cuplat la cutia manuală cu 6 trepte și dezvoltă un cuplu maxim de 230 Nm la 1750 rpm. Eficiența motorului este oglindită de consumul mixt WLTP, de numai 6,4 l/100 km.
Echipare standard bogată
În cazul lui C5 Aircross, echiparea standard este de-a dreptul pretențioasă: climatizare automată cu două zone de confort, sistem multimedia cu ecran tactil de 8 inchi, 6 boxe și bluetooth, suspensie Citroën Advanced Comfort, 4 geamuri electrice cu deschidere secvențială, pilot automat, senzori de parcare spate, frână electrică de staționare și bandouri Airbump.
Citroen C5 Aircross Hybrid
Cel mai bine se armonizează cu confortul lui C5 Aircross sistemul de propulsie plug-in hybrid. Rularea pur electrică adaugă stropul de liniște de care ai nevoie, chiar și pe autostradă, unde poți rula pur electric inclusiv la viteza de 135 km/h! În testul nostru, autonomia electrică a francezului a fost de aproximativ 53 km în regim urban, valoare care a scăzut la 48 km pe drum național și a ajuns la 35 km pe autostradă. Practic, suficient pentru a acoperi o zi obișnuită de lucru. După golirea bateriei, consumul mixt în test a fost de 6,8 l/100 km.
Încărcătorul on-board, de 7,4 kW, permite încărcarea completă a bateriei în mai puțin de 2 ore. Rafinamentul sistemului, care face lin trecerea între motoare, se armonizează excelent cu caracterul comod al mașinii. La culcarea accelerației, motorul turbo, de 1,6 l se trezește la viață. Este excelent stimulat de transmisia care împinge cu un kick la schimburile de trepte, într-un mod incitant, tipic sportivelor pursânge.
➡ Preț final – de la 30.990 euro 💡
Șoferul are la dispoziție trei moduri de funcționare a sistemului hibrid: Electric, Hybrid și Sport. Pe lângă ele, poate selecta din schimbătorul de viteze programul B. Acesta permite regenerarea puternică a energiei la frânare și care, în practică, se simte ca o frână puternică de motor. În plus, din meniul sistemului multimedia poate fi selectată încărcarea bateriei în mers, folosind motorul termic. Poate fi aleasă autonomia electrică țintită: 10 km, 20 km sau plinul bateriei.
Scaune individuale în spate
Un mare plus al versiunii de bază este prezența în echiparea standard a trei scaune separate pe spate. Pasagerul din mijloc își poate mișca în voie picioarele, datorită podelei plate. Toate scaunele glisează, deci se pot varia spațiul din spate și volumul portbagajului. Apropo, acesta este mare, în ciuda prezenței componentelor propulsiei electrice: 460 – 600 l, în funcție de poziția scaunelor din spate.
Rabla 2021 – Citroen: dotări standard luxoase
Spațiu vast, dotări standard de mare clasă. În plus față de C5 Aircross convențional, versiunea plug-in hybrid vine cu sistem navi, instrumentar digital de 12 inchi, trei scaune separate, culisante pe spate, faruri ECO LED, stopuri LED 3D, senzori de parcare inclusiv pe față, cameră marșarier și jante pe 18 inchi din aliaj.