Logan și Sandero au fost supuse unui facelift. Dar europenii primesc o veste tristă. Aceste modele sunt rezervate exclusiv Americii de Sud.
Comercializate în America de Sud sub brand-ul Renault, Logan și Sandero vin cu modificări de design subtile, cu o cabină mai confortabilă și opțional, pot fi comandate cu transmisie automată CVT X-Tronic. Lor li se alătură Stepway, care nu este o versiune, ci un model în America Latină.
Astfel, apar blocuri optice cu lumini de zi LED, în forma literei C, tipică brand-ului Renault, la toate cele trei. Grila a fost, de asemenea, redesenată, și a primit elemente cu finisaje cromate, în stilul celor prezente la cele mai noi dintre modelele Renault. Apar și bare noi în față și în spate. Stopurile au o dispunere orizontală, care subliniază ideea de robustețe.
Imagini incredibile cu noua Dacia Sandero
La interior, apar materiale noi, printre care și pielea, pe fețele ușilor și pe volanul cu accente cromate. Și scaunele sunt noi și mai profilate, pentru a asigura mai mult confort.
Toate modelele vin cu ecranul de 7 inci, ce redă sistemul multimedia Media Evolution, care asigură conexiuni Apple CarPlay, Android Auto și Bluetooth. Camera de marșarier este rezervată echipărilor de top.
Dacia Logan MCV – test pe termen lung făcut de englezi
Transmisia automată CVT X-Tronic poate fi comandată contra cost în compania motorului pe benzină 1.6 SCe, aspirat, cu patru cilindri, care dezvoltă 115 cai putere. Acest propulsor este oferit standard cu transmisie manulă cu cinci trepte. Versiunea entry-level este cea cu motorul 1.0 SCe cu trei cilindri și 80 de cai putere.
Unitățile cu transmisie automată sunt ușor de recunoscut, pentru că toate vin cu protecții din plastic, ca versiunile Stepway din Europa. Din fotografii, Logan pare să aibă o gardă la sol mai mare ca aceea a modelului vândut cu logo-ul Dacia, amintind astfel de Dacia Logan Stepway, rezervată exclusiv pieței din Rusia.
Modelele fac un pas în față și în ceea ce privește siguranța, pentru că primesc toate câte patru airbag-uri și sistem Isofix pentru două scaune de copil, iar versiunile cu transmisie CVT sunt echipate cu ESC (control electronic al stabilității) și HSA (Hill Start Assist, asistență la plecarea în rampă).
În Brazilia, Sandero pornește de la aproximativ 11.200 de euro (7.620 de euro în România), iar Logan de la aproximativ 12.000 de euro (7.430 de euro în România), iar Stepway de la 14.625 de euro. Stepway nu există ca model la noi, ci ca versiune pentru Sandero și Logan MCV.