Volkswagen Beetle Final Edition este modul în care “Broscuța” își ia adio de la fani. Beetle iese din producție începând cu 2019. Locul său în gama Volkswagen va fi luat de versiunea de serie a conceptului electric ID Buzz.
Până atunci însă, fanii modelului se pot bucura de Volkswagen Beetle Final Edition. Mașina va ajunge în showroom-uri anul viitor, anunță divizia americană a producătorului german, și va fi disponibilă cu liniile de echipare SE și SEL, în versiune cabrio și hatchback. Clienții pot alege SE între două culori de caroserie, Safari Uni și Stonewashed Blue, iar mașina cu linia de echipare SEL este disponibilă și în nuanțe de negru, alb, gri și albastru. Versiunile decapotabile vor primi un acoperiș textil de culoare maro.
Test drive Volkswagen Beetle 1.2 TSI 105 CP
SE va rula pe jante multi-spiță de 17 inci, în timp ce SEL va avea jante de 18 inci cu detalii albe.
Scaunele vor fi îmbrăcate în textil și într-un material care imită pielea la SE și în piele la SEL. Culorile acestora vor putea fi asortate cu cele ale finisajelor bordului.
Un motor de 2.0 litri cu patru cilindri se regăsește sub capota lui Volkswagen Beetle Final Edition. Puterea este expediată către puntea din față prin intermediul unei transmisii automate cu șase rapoarte.
Șapte decenii s-a aflat pe piață simpatica mașină de oraș, ceea ce o face cel mai longeviv model din istoria industriei auto.
În 1937, la ordinul lui Adolf Hitler, Ferdinand Porsche a perfecționat o schiță desenată de un evreu maghiar, Josef Ganz. Cerința era ca mașina trebuia să atingă 100 km/h și să coste mai puțin de 1.000 de mărci.
Din cauza cifrelor de vânzări în continuă scădere, viitorul lui Beetle a fost pus sub semnul întrebării în ultimii ani. În iulie 2019, modelul va ieși din producție pentru totdeauna. Beetle va fi înlocuit în gama Volkswagen de modelul electric ID Buzz în versiune de serie, începând cu anul 2022.