Opel Astra BiTurbo: bau-bau locuiește sub capotă

2016 Astra BiTurbo

Iată până unde duce downsizingul în Russelheim: noul Astra BiTurbo diesel scoate 100 de cai pe litru!

Performanțe care nu demult păreau greu accesibile chiar și motoarelor mari, au devenit lesne de atins și cu capacități cilindrice decente. Este cazul noului motor biturbo diesel produs de Opel. Acesta pare a avea răspuns la oricare cerință posibilă. Consum mic? 4.0 l/100 km. Impozit mic? 64 de lei pe an. Taxa de mediu? 238 de lei. Demaraj? 0-100: 8.6 secunde. Repriză? 80-120: 7.5 secunde. Viteză maximă? 220 km/h.

2016 Astra BiTurbo motor

Voila! Astea-s întrebările pe care și le pune orice potențial client. Mar rămân problemele subiective, legate de aspect, ergonomie și preferințe personale. Dacă ați rămas impresionat de cifrele de mai sus, suntem gata să vă bulversăm de-a dreptul: cuplul maxim de 350 Nm, uriaș dată fiind capacitatea de 1.6 litri a motorului, este atins începând cu 1500 rot/min!

2016 Astra BiTurbo

Combinați această informație cu cele 200 de kg în minus ale noii generații și veți obține imaginea unei mașini care accelerează fără efort în orice treaptă de viteză. Inginerii laudă și nivelul redus de zgomot și vibrații al variantei BiTurbo, fapt asupra căruia ne vom pronunța în urma unui viitor test.

”Anul trecut, când am lansat ultima generație de Astra, combinația dintre spațiul interior, echipament, confort și conectivitate a cutremurat competiția din segment. Această generație este una dintre cele mai ușoare mașini din clasă, iar acum, cu lansarea pe păață a modelului BiTurbo, puține mașini pot să facă față amalgamului unic de putere, performanță, rafinament și economie”, a declarat Dr. Karl-Thomas Neumann, președintele Opel.

Prețurile pentru Germania pornesc de la 27.310 €. De îndată ce prețurile pentru România vor fi disponibile, vom updata articolul.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top