Cu 625 de autovehicule înmatriculate în luna iunie, Opel şi-a consolidat prezenţa pe piaţa românească şi a înregistrat luna trecută o cotă de piaţă de aproximativ 6,3% dintr-un total al înmatriculărilor de aproape 10,000 de unităţi.
În prima jumătate a anului 2011, ponderea Opel în totalul vânzărilor pieţei a crescut la 5,18%, depăşind performanţa înregistrată în perioada ianuarie – iunie anul trecut. Raportarea de vânzări a Opel se face la numărul de autovehicule înmatriculate, în baza comunicărilor D.R.P.C.I.V..
La nivel european, în primele şase luni ale acestui an, vânzările de autovehicule Opel au crescut cu mai mult de 50.000 de autoturisme, sau 8,2 la sută. În acest timp, cota de piaţă a crescut la 6,4 la sută de la 6,2 la sută înregistrată în aceeaşi perioadă a anului trecut. În total, din ianuarie până în iunie 2011, compania a vândut în jur de 659.000 de vehicule în Europa. Opel şi brandul-sora Vauxhall din Marea Britanie, au crescut cotele de piaţă în 19 din cele 27 de pieţe europene, printre care şi România.
Datorită cererii ridicate, Opel lucrează cu schimburi suplimentare de luni de zile şi a redus vacanţa de vară la uzina din Rüsselsheim, unde este construit modelul Insignia. Ca urmare a solicitărilor pentru Astra şi Insignia, a fost crescută producţia de motoare diesel fabricate la Kaiserslautern, de la 180.000 la 250.000 pe an.
Modelele aflate în topul vânzărilor Opel din România sunt în continuare Corsa, Astra şi Insignia. În iunie, cel mai bine vândul model este Astra, urmat de Corsa şi de Insignia. În perioada ianuarie – iunie, Insignia se clasează pe locul 2 în vânzările segmentului său, Meriva este în top 3, iar Astra ocupă locul 3 la modelele compacte de import.
Gamei existente a Opel i se vor adauga din toamnă Opel GTC, Opel Zafira Tourer, noul Opel Combo şi revoluţionarul Opel Ampera, în timp ce compania a anunţat în plus numeroase alte proiecte de produse. Printre acestea, un model Cabrio, un SUV de dimensiuni mai mici decât Antara, şi un model de oraş poziţionat sub Opel Corsa.