Opel Insignia GSi este, începând de astăzi, cea mai puternică versiune a limuzinei de clasă medie germane. Animat de un turbo de 2 litri și 260 CP, noul GSi este mai rapid decât vechea Insignia OPC pe celebrul circuit de la Nurburgring.
Insignia GSi are cu 160 de kg mai puțin decât Insignia OPC 2.8 V6 Turbo cu care a fost comparat. O contribuție majoră la această performanță o are, însă, și tracțiunea integrală cu vectorizarea cuplului oferită standard. Motorul turbo pe benzină dezvoltă un cuplu maxim de 400 Nm și este cuplat la o transmisie automată nouă cu opt trepte. Șoferul are posibilitatea de a schimba manual treptele cu ajutorul padelelor montate pe volan. Consumul oficial este estimat la 11,2 l/100 km în regim urban; 7,1 l/100 km în extra-urban și 8,6 l/100 km în regim mixt.
Inginerii Opel au dezvoltat un șasiu nou pentru GSi pe circuitul de la Nürburgring, cel pe care triplul campion de Formula 1 Jackie Stewart l-a denumit „Green Hell” (Iadul Verde). Arcurile mai scurte coboară GSi cu 10 milimetri și amortizoarele sport speciale reduc ruliul la minim. Insignia GSi este echipat standard cu frâne Brembo (discuri cu diametrul de 345 mm) și suspensia adaptivă FlexRide, cu jante de 20 inch și anvelope Michelin Pilot Sport 4 S.
Șoferul poate alege unul dintre modurile de condus Standard, Tour sau Sport. În funcție de modul ales, direcția, tăria amortizoarelor și răspunsul accelerației se modifică. Exclusiv pentru GSi este modul Competition care poate fi activat prin intermediul butonului ESP. Apăsarea dublă permite șoferilor experimentați să obțină un control mai bun al direcției și anulează controlul tracțiunii – pentru o tură mai rapidă pe Nordschleife, spre exemplu.
Noul Insignia GSi își va face debutul mondial la Salonul Auto Internaţional de la Frankfurt (14-24 septembrie 2017) și va fi disponibil pentru comenzi în Germania la mijlocul lunii octombrie.