Urmând modelul unui spot deja bine primit de publicul din lumea largă, Honda lansează un nou clip menit să pună în lumină istoria bogată a companiei, clip numit simplu “Paper”. Lansată în 1948 sub forma unui mic atelier moto, compania devine în câțiva ani unul din cei mai importanți jucători din industria auto la nivel mondial. Experiența niponilor nu se limitează la producția de autoturisme sau motociclete, reușind să inoveze în multe ramuri, o dovadă vie că Honda a ținut cu sfințenie la sloganul mărcii – The Power of Dreams (Puterea Viselor). Un clip de două minute ce pune în valoare nostalgia momentelor în care Honda lansa primul motor pe o bicicletă, motor fabricat dintr-un generator radio, urmând apoi victoriile obținute în cursele de motociclism Isle of Man TT, terminând cu fabricarea primelor autovehicule, avioane și roboți umanoizi. Pe scurt, o istorie bogată împachetat într-o formă inedită, așa că vă urăm vizionare plăcută!
Urmaș al conceptului Oli, viitorul Citroen C4 va concura cu Dacia Duster
Marca Citroen a grupului Stellantis devine tot mai clar, de la un an la altul, un concurent pentru Dacia. Viitorul model C4,