Salonul Auto de la Paris din acest an este în plină desfășurare și lista noutăților este foarte lungă.
Producătorii auto prezenți la această ediție au făcut tot posibilul să prezinte presei și publicului o gamă cât mai variată de vehicule.
Și la capitolul concept car nu putem să ne plângem. Iată un top trei concepte auto prezentate la Paris 2018.
Peugeot e-Legend
Peugeot e-Legend este un concept care alungă cu adevărat monotonia. “Plictiseala nu face parte din ADN-ul nostru”, spun cei de la Peugeot, convinși că tranziția la un alt tip de propulsie nu va șterge 120 de ani de istorie automobilistică.
Cu design preluat din trecut, cu propulsie din prezent și tehnologie din viitor, conceptul Peugeot e-Legend a fost expus la Salonul Auto de la Paris. Liniile lui e-Legend sunt inspirate de coupe-ul clasic 504, reconceput într-o manieră futuristă.
Ceea ce nu arată fotografiile este sistemul de propulsie, alcătuit din motoare electrice și baterii de 100 kWh. Mașina vine cu 456 de cai putere, un cuplu de 800 Nm și tracțiune integrală. Sunt cifre care îi garantează un sprint de la 0 la 100 km/h în mai puțin de 4 secunde și o viteză maximă de 220 km/h. Galerie foto completă cu Peugeot e-Legend.
Skoda Vision RS
Conceptul Skoda Vision RS a fost prezentat la Salonul Auto de la Paris din acest an. Skoda trece în contul conceptului său o valoare a emisilor de numai 33 g/km și o autonomie electrică de 70 de kilometric în ciclul NEDC.
Skoda Vision RS integrează un motor pe benzină de 1.5 litri TSI cu 4 cilindri, care dezvoltă 150 de cai putere și un motor electric de 102 cai putere. De 7,1 secunde are nevoie conceptul pentru a ajunge de la 0 la 100 km/h și atinge o viteză maximă de 209 km/h.
Smart Forease
Smart a adus la Salonul Auto de la Paris conceptul Forease pentru a marca cei 20 de ani de la lansarea mărcii.
Smart Forease este realizat pe platforma modelului Smart EQ Fortwo Cabrio și folosește același motor electric de 60 kW (82 CP) și 160 Nm.
La capitolul design Forease trimite la conceptele Crossblade din 2001 și Forspeed din 2011. Conceptul nu are plafon și la interior au fost amplasate două ecrane în locul gurilor centrale de ventilație.