Toyota Camry debutează cu un sistem hibrid la Salonul Auto de la Paris și marchează revenirea în gama producătorului nipon pe piața europeană după 14 ani de absență.
Toyota Camry va fi oferită cu un sistem hibrid care combină un motor pe benzină de 2.5 litri cu unul electric. Acesta dezvoltă 218 CP și promite un consum de 4.2 litri /100 km.
Noul model este realizat pe platforma Toyota New Global Architecture (TNGA) care a permis o modificare a sistemului de suspensii pentru ca portbagajul să aibă o capacitate de încărcare crescută până la 524 de litri.
La interior au fost integrate în aceeași consolă centrală fără o delimitare fizică între acestea sistemul audio, panoul de control al aerului condiționat și ecranul de 8 inch al sistemului de infotainment. Noua interfață de HMI disponibilă pe Camry dispune de un trio de afișaje ușor de citit și de coordonare a informațiilor, care pot fi afișate pe un Display-Up Head (HUD), pe un ecran multi-informativ de 7 inchi și pe afișajul din consola centrală de 8 inchi.
În Statele Unite, prețul de pornire al limuzinei japoneze este de 27.950 de dolari, așa că ne putem aștepta la sume similare pe bătrânul continent, fiind astfel mai scumpă ca alte modele – Auris Hybrid, C-HR Hybird și RAV4 Hybrid. Gama de modele hibride oferite de Toyota în Europa ajunge astfel să includă opt mașini.