În aceste zile (16 – 19 martie), renumitul retailer multi-brand din industria fashion Peek & Cloppenburg sărbătorește mult așteptata redeschidere a magazinului său din Băneasa Shopping City.
Pe durata celor 4 zile, cu ocazia lansării noului concept, toți clienții vor putea sa se bucure de activități și surprize interesante pe parcursul vizitei lor la Peek & Cloppenburg. În plus, atat membrii activi in cadrul programului de loialitate cat si cei care se vor inscrie beneficiază de discount-uri exclusive de 20% la cumpărăturile efectuate pe durata acestui eveniment.
Noul concept de 3805mp dispus pe 2 etaje este nu doar mai spațios, ci și mult mai accesibil. Pentru o experienta si mai atractiva la cumpărături, Peek & Cloppenburg a investit într-un nou mobilier, digitalizarea caselor de marcat, noi cabine de probă și în shop-urile originale pentru Boss Black, HUGO si Joop!.
Noul design, mai plăcut și facil în identificarea pieselor preferate, le creează clienților spațiul ideal pentru a găsi inspirația alegerii unei ținute care să îi reprezinte, aceștia având la dispoziție o varietate de colecții premium de la branduri de top precum: Tommy Hilfiger, Joop!, Polo Ralph Lauren, Boss Black, HUGO, Wellensteyn, Armani Exchange, Karl Lagerfeld, Calvin Klein, CK Jeans, Hugo, Versace, Marc Cain, Max Mara, Sportalm, Marc O’Polo, cât și branduri exclusive P&C, precum Christian Berg, Review, Montego, Jake*s Casual.
,,Suntem fericiți să celebrăm împreună cu membrii noștri redeschiderea magazinului din Băneasa Shopping City. Luând mereu ȋn considerare nevoile și dorintele clientilor, investim constant în dezvoltarea magazinelor și serviciilor pe care le oferim. România este o piață importantă pentru noi. De aceea, vom continua să investim aici, dezvoltând mai departe noi proiecte de succes. Anul acesta în toamnă, urmează inaugurarea a două noi magazine în Craiova și Iași.”, a menționat Alina Șerban Regional Sales Manager Peek & Cloppenburg.
Discount-uri speciale și activități atractive în perioada de redeschidere
Festivitatea de redeschidere a început astăzi – joi, 16 martie și va dura până duminică, 19 martie. Clienții sunt invitați să se bucure de muzică live, vor fi răsfățați în lounge-ul de beauty special amenajat, se vor dezmierda cu dulciuri de excepţie, băuturi răcoritoare, cocktailuri si se vor bucura de activitati atractive. Mai mult decat atat, intre 16 si 19 martie, atat membrii existenți in programul de loialitate cat și cei noi beneficiază de discount-uri exclusive de 20% la intregul sortiment.
Cu multe activități și surprize, redeschiderea Peek & Cloppenburg din Băneasa este un eveniment de neratat!
Grupul Peek & Cloppenburg Group cu sediile in Düsseldorf și Vienna est recunoscut ca fiind unul dintre cei mai mari retaileri multibrand de îmbrăcăminte, reprezentat prin 160 de magazine in Europa, dar accesibil și prin intermediul a 6 magazine online. Datorită selecției atente a trend-urilor celor mai de top branduri pe segmentul de îmbrăcăminte de lux, dar și ale brandurilor creative dedicate tinerilor, P&C este magazinul multibrand ce le oferă clienților săi experiențe individuale la cumpărături. Astăzi, grupul are aproximativ 16,000 angajați în 16 țări. În completare la P&C, grupul de companii deține și magazinul dedicat exclusiv bărbaților, ANSON’S, precum și Magasin du Nord.