Peugeot expune la Geneva un leu gigant, nou ambasador al mărcii!

Peugeot Leul

Peugeot va prezenta la Geneva Motor Show o sculptură gigant înfățișând un leu. ”Lucrarea simbolizează mândria, puterea și excelența acestui brand și istoria sa de peste 200 de ani”, susțin oficialii mărcii. Lucrarea a fost creată de designerii de la Peugeot Design Lab și a fost concepută drept nou Ambasador Peugeot.

Peugeot LeulSculptura are o lungime de 12,5 metri și o înălțime de 4,8 metri și, spun cei care au realizat-o, are drept atribut un standard de calitate fără compromis, acesta regăsindu-se și în ADN-ul mărcii. Leul care merge pe este emblema mărcii de 160 de ani și a fost creat în 1858. La acea vreme, “La societe Peugeot-Freres et Jacques Maillard-Salins” producea lame de fierăstraie și produse de oțelărie, iar logoul simboliza trei calități ale fierăstraielor Peugeot: duritatea dinților, flexibilitatea lamei și viteza tăierii. În anul 1905, Peugeot a adoptat simbolul Leului ca emblemă universală, după ce în anul 1891 compania a fabricat prima mașină din istorie.

“Designerii au reușit să creeze un design iconic, durabil, iar această statuie monumentală, prin suprafețele sale sculpturale și pline de viață, dar și prin dimensiuni, scot în evidență soliditatea, puterea și caracterul Leului”, a precizat Gilles Vidal, șeful responsabil cu designul la Peugeot.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top