Peugeot Landtrek este cel mai nou model comercial al companiei franceze. Este lansat inițial pentru piețele latino-americane și din Africa sub-Sahariană. A fost creat pentru segmentul de o tonă și are trei versiuni, plus tracțiune integrală.
Peugeot are o prezență clasică în segmentul vehiculelor comerciale. Chiar și în zona pickup, dacă ne aducem aminte de versiunile dedicate segmentului ale modelelor 404 și 504. Compania își extinde gama spre categoria premium utilitară cu noul Landtrek. Modelul a fost creat în urma unui parteneriat cu producătorul chinez Changan.
A fost dezvoltat pe baza unei platforme noi și are un „frate” încă de anul trecut – Changan Kaicheng F70. Designul modern al casei este transpus cu brio în segmentul camionetelor. Peugeot Landtrek sosește în trei versiuni diferite: „single cab”, „double cab”, precum și „chassis cab”. Constructorul va oferi două variante cu orientări diferite: „Workhorse” și „Multipurpose”.
Pentru orice muncă, dar cu atitudine
Toate au o lățime de 1,92 metri. Lungimea variază între 5,33 și 5,39 metri de la double la single cab. Peugeot promite o fiabilitate ridicată – după peste 2 milioane de km de teste. În plus, Landtrek are o capacitate de încărcare de maxim 1,2 tone și de tractare de până la trei tone.
Modelul Workhorse single cab nu are bară spate – trapa din spate are deschidere la 180 de grade. Garda la sol maximă este de 235 mm. Vor fi disponibile configurații 4×2 sau 4×4, cu motorizări diesel sau pe benzină. Primul este un 1.9 litri de 150 CP și 350 Nm, în timp ce al doilea are 2,4 litri și 210 / 320 Nm.
Transmisiile disponibile sunt cu șase trepte – Getrag (manuală) sau Punch (automată). Greutatea variază între 1950 și 2060 kg la gol. Cea mai puternică versiune ajunge la 100 km/h în 11,2 secunde și la un maxim de 177 km/h. Interiorul împrumută elemente de la modelele actuale de pasageri – 3008 și 508.